انتقام سختی در انتظار آمران و عاملان شهادت سردار سلیمانی است

جهانبخشی گفت: آمران و عاملان شهادت سردار سلیمانی همواره کابوس انتقام را می‌بیند و از ترس انتقام تعداد محافظان خود را افزایش می‌دهند اما باید از این ترس هر لحظه آرزوی مرگ کنند چون که انتقام سختی در انتظار آن ها است.

 حیدر جهانبخشی، کارشناس سیاسی در گفتگو با فراهان خبر گفت: استکبار همواره برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می‌کند تا موانع سر راه خود را بردارد یکی از موانع سیطره آمریکا در کشورهای اسلامی، جریان جبهه مقاومت با مدیریت سردار سلیمانی بود.

جهانبخشی اظهار کرد: با اقدام انقلابی، ولایی، ایمانی و حضور گسترده در منطقه، بسیج جهانی اسلام در محور مقاومت شکل گرفت و این نیروی مقاومت مانعی در برابر آمریکا بود.

کارشناس سیاسی بیان کرد: استکبار به دنبال این بود با هر بهانه‌ای این مانع را بر دارد و سبب این مانع هم نظام جمهوری اسلامی بود.

وی گفت: استکبار به دنبال این است با ترفندها و توطئه های مختلف نظام جمهوری اسلامی را محدود و محصور کند اما جریان جهادی مقاومت با ایمان راسخ در برابر استکبار ایستاد و مقاومت کرد تا سلطه آمریکا را در منطقه نابود کند.

جهانبخشی افزود: سردار سلیمانی به عنوان سرباز ولایت و با کمک نیروهای جبهه مقاومت در راستای اهداف اسلام و انقلاب مقتدرانه در برابر استکبار جهانی ایستاد.

کارشناس سیاسی اظهار کرد: دشمن گمان می کرد با برداشتن سردار سلیمانی به اهداف خود در کوتاه مدت می رسد اما در نظام جمهوری اسلامی با شهادت هر سرباز ولایت، مکتب و مرام آن گسترش می یابد و سردارهای تربیت می شوند و مکتب او در توده مردم نفوذ می کند.

وی گفت: جبهه مقاومت هیمنه استکبار در منطقه را شکست. ان‌شاءالله به‌زودی نیروهای انقلابی انتقام سخت‌تری از استکبار خواهند گرفت و آمریکا را از منطقه بیرون خواهند راند.

جهانبخشی با اشاره به غلبه نرم افرازی بر آمریکا افزود: نیروهای جوان انقلابی در حوزه جنگ رسانه‌ای و الکترونیکی با توجه به پیشرفت‌های حاصل‌شده باید گام‌های بعدی را با سرعت و قدرت بیشتری بردارند تا در این حوزه هم دشمن را محصور می‌کنیم.

کارشناسی سیاسی اظهار کرد: آمران و عاملان شهادت سردار سلیمانی همواره کابوس انتقام را می‌بیند و از ترس انتقام تعداد محافظان خود را افزایش می‌دهند اما باید از این ترس هرلحظه آرزوی مرگ کنند چون‌که انتقام سختی در انتظار آن‌ها است.

وی گفت: کشورهای مطیع و بله‌قربان‌گو آمریکا هم در منطقه بدانند که هرکدام در رابطه برای شهادت سردار سلیمانی دستی داشتند حتماً از آنها هم انتقام سختی گرفته خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 4 =