انقلاب اسلامی در اوج و اقتدار و افتخار قرار دارد/ تشکیل کمیته‌های ۱۶ گانه برای هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر در فراهان

سرپرست فرمانداری فراهان گفت: توسعه و پیشرفت‌های کشور در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، نظامی، عمرانی، اقتصادی و بهداشتی و درمانی با قبل از انقلاب قابل‌مقایسه نیست.

به گزارش فراهان خبر؛ جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی و افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در ایام الله دهه فجر در شهرستان فراهان با حضور مسئولان در فرمانداری فراهان برگزار شد.

حسین معمارنیا، سرپرست فرمانداری فراهان در این جلسه انقلاب اسلامی را برگ زرینی در فعالیت‌های اجتماعی کشور برشمرد و گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت ایام دهه فجر اهداف متعددی دارد که مهم‌ترین هدف آن روشنگری نسل جوان است و امروز به برکت سخت‌کوشی‌های ملت ایران، این انقلاب و نظام به این عظمت و سربلندی رسیده است.

معمارنیا اظهار کرد: در آستانه جشن های پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و باید در برگزاری برنامه های این ایام تلاش مضاعفی داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری فراهان گفت: چند رویداد بسیار مهم در پیش رو داریم؛ انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی که حضور مردم بسیار تاثیرگذار است، تزریق روحیه امید و امیدآفرینی مهمترین نیاز امروز جامعه است و مردم باید در مراسمات اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، خصوصا انتخابات حضور پرشور و فعالی داشته باشند.

وی بر آمادگی ادارات جهت برگزاری برنامه های دهه فجر تاکید کرد و افزود: کمیته های ۱۶ گانه برای مراسم های گرامیداشت ۴۲ اُمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برنامه ریزی می کنند.

معمارنیا اظهارکرد: انقلاب ایران اسلامی با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و تا امروز هم با رهبری داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در اوج است.

سرپرست فرمانداری فراهان با بیان اینکه امنیت، اقتدار، عزت و استقلال کشور مرهون پیروزی انقلاب اسلامی است گفت: توسعه و پیشرفت‌های کشور در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، نظامی، عمرانی، اقتصادی و بهداشتی و درمانی با قبل از انقلاب قابل‌مقایسه نیست.

وی بابیان اینکه دشمنان با ترفندهای مختلف و تبلیغات سوء درصدد ناامید کردن مردم نسبت به‌نظام جمهوری اسلامی هستند، افزود: باید از فرصت دهه فجر برای تبیین دستاوردهای نظام و دلگرمی و ایجاد امید و نشاط در مردم استفاده کرد.

معمارنیا همچنین بر تدوین برنامه ها توسط مسئولان کمیته ها و اجرای برنامه های داخلی توسط مسئولان دستگاه های اجرایی، سازمان‌ها و نهادها و اجرای برنامه‌ها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =