مدیریت انقلابی و جهادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است/خودکفایی حوزه دفاعی کشور ثمره مدیریت انقلابی

جهانبخشی؛ با اشاره به اینکه مدیریت انقلابی و جهادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: با مدیریت انقلابی می‌توان از گردنه‌های صعب‌العبور گذر کرد و بر مشکلات پیروز شد، مدیریت دوران دفاع مقدس نیز از نوع مدیریت انقلابی بود.

جهانبخشی، کارشناس سیاسی در گفتگو با فراهان خبر گفت: دهه فجر یک فرصت طلایی جهت برجسته کردن خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف در طول این ۴۲ سال انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت انقلابی و جهادی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، افزود: ملت ایران با توکل به خدا و مدیریت انقلابی و جهادی توانست رژیم پهلوی را به زانو درآورد.

جهانبخشی اظهار کرد: با مدیریت انقلابی می‌توان از گردنه‌های صعب‌العبور گذر کرد و بر مشکلات پیروز شد، مدیریت دوران دفاع مقدس نیز از نوع مدیریت انقلابی بود، در آن دوران که ما حتی سیم‌خاردار هم نداشتیم، مدیریت انقلابی وارد عرصه جنگ شد و توانست از مرزوبوم این کشور دفاع کند.

کارشناس سیاسی گفت: خودکفایی در عرصه‌های مختلف کشور، ثمره‌ی مدیریت انقلابی است، عرصه دفاعی کشور الگویی از مدیریت انقلابی است، امروز ما موشک و پهپاد و انواع تجهیزات را داریم و علت این خودکفایی، دنبال کردن نگاه انقلابی و در رأس بودن افراد انقلابی در این حوزه است.

وی افزود: مدیریت انقلابی یعنی مدیریت انسجام، تبعیت، یکدلی و همدلی و خدمتگذاری به مردم است، مدیریت انقلابی فارغ از بازی های سیاسی همت خود را برای آرامش و رفاه مردم به کار می گیرد.

جهانبخشی اظهار کرد: تجربه ثابت کرده است برای استقلال و خودکفایی در عرصه‌های مختلف نیازمند مدیریت انقلابی هستیم، مدیریت جهادی و انقلابی همواره تحول‌گرا و توسعه محور است، در مدیریت انقلابی واقعاً مردم ولی‌نعمت هستند و مدیر بدهکار و مسئول در قبال مردم و جامعه است و این نوع مدیریت را در پروژه رویان و … در کشور شاهد هستیم.

وی پیشرفت امروز کشور را حاصل مدیریت انقلابی دانست و اظهار کرد: اگر امروز در کشور مشکلاتی هم وجود دارد مربوط به انقلاب و نظام نیست، بلکه به سوء مدیریت برخی مسئولان کشور بازمی‌گردد.

کارشناس سیاسی گفت: فردی که توان و انگیزه برای خدمت به مردم را ندارد و نمی‌تواند در مقابل توطئه‌ها و ترفندهای دشمن مقابله کند، نباید خود را به مردم عرضه کند بلکه باید عرصه مسئولیت را به فردی توانمند واگذار کند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت جهادی و تفکر انقلابی راهکار عبور کشور از مشکلات است، مدیریت انقلابی تهدید را به فرصت تبدیل می‌کند و از همه توان و ظرفیت داخلی در جهت پیشرفت کشور بهره می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 9 =