هر کجا دفاع از انقلاب مطرح باشد، بدخواهان نظام آن را سانسور می کنند

نظری گفت: کلید برخی شبکه های اجتماعی از جمله توییتر در دست بدخواهان انقلاب اسلامی است و هیچ تردیدی نیست که هر کجا موجی علیه جمهوری اسلامی برپا شود، پای کار هستند و بیشترین تمرکز خود را معطوف به آن می کنند.

به گزارش فراهان خبر؛ علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب با اشاره به حذف هشتگ آری از صدر توییت ها و داغ نگه داشتن هشتگ اسپری فلفل(هشتگ معاندین جهت حذف تیم ملی فوتبال از رقابت های جام جهانی) علیرغم افول این هشتگ، گفت: اولا بایستی این نکته را بیان کنم که نظر مسئولین جمهوری اسلامی در خصوص حضور بانوان در میادین ورزشی به شکل های مختلفی مطرح شده و اصل حضور بانوان در اجتماعات مختلف مشکلی ندارد.

وی افزود: ولی بایستی شرایط لازم برای رعایت حرمت های اخلاقی و دینی و اجتماعی در محیط های اجتماعی برای مشارکت بانوان در امور مختلف فراهم شود. چرا که برای مثال در موارد بسیاری شاهد بوده ایم که در مسابقات ورزشی خصوصا فوتبال حرکات زشت و ناشایست، کلمات رکیک و هتک حرمت هایی در این فضاها رقم می خورد که لازم است اگر میخواهیم مجوزی برای حضور خانم ها صادر کنیم، زمینه و فضای سالم هم فراهم کنیم.

نظری ادامه داد: ولی تا بحال مسئولین از شرط حضور بانوان دفاع درستی نکرده و زیرساخت لازم را فراهم نکرده اند. این است که عموم خانواده ها و خصوصا متدینین این دغدغه را دارند که حضور بانوان در این گونه اجتماعات بدون فراهم کردن شرایط و زیرساخت های لازم، هتک حرمت خانواده ها و بانوان را به دنبال دارد.

نماینده مردم خمین در خصوص نگاه گزینشی و معاندانه توییتر نسبت به برخی هشتگ ها، گفت: کلید برخی شبکه های اجتماعی از جمله توییتر در دست بدخواهان انقلاب اسلامی است و هیچ تردیدی نیست که هر کجا موجی علیه جمهوری اسلامی برپا شود، پای کار هستند و بیشترین تمرکز خود را معطوف به آن می کنند.

وی با اشاره به حذف هشتگ آری( که نشان از آری به جمهوری اسلامی است) در روز جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: هر جایی بحث دفاع از انقلاب اسلامی و یا موضوعات ارزشی باشد، سردمداران جبهه کفر و استکبار بیشترین محدودیت ها را برای کاربران مدافع جمهوری اسلامی ایجاد می کنند تا صدای حق خواهی آنان به جهانیان نرسد و آنان بتوانند موج تخریبی خود علیه کشورمان و ارزش های انقلاب اسلامی را به حد اعلای خود برسانند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یازده =