شهید صیاد شیرازی مظهر وحدت بود/دشمنان وحدت بین شیعه و سنی را هدف گرفته‌اند

سرهنگ صادقیان، گفت: شهید صیاد شیرازی مظهر وحدت بود، هرکجا نام زیبای شهید صیاد وجود دارد وحدت در آنجا می‌درخشد.

به گزارش فراهان خبر؛ سرهنگ صادقیان، ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی در یادواره شهید سپهبد صیاد شیرازی در فراهان گفت: شهید صیاد شیرازی باید به شهادت می‌رسید تا گوهر پنهان در صدف پدیدار شود.

وی افزود: این شهید سعید تمامی سال‌های بعد از انقلاب را در خدمت به اسلام سپری کرد و به راستی هیچ پاداشی جز شهادت نمیتوانست این همه ایثار و مجاهدت را جبران کند.

صادقیان اظهارکرد: ارتباط با قرآن و روحانیت که به ولایت ختم می شود، سبب شد تا شهید صیاد شیرازی در منطقه کردستان شناخته شود.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی بیان کرد: شهید صیاد شیرازی در کردستان افتخار آفرید، شهید صیاد از قدرت طراحی و سازماندهی خوبی برخوردار بود. توانمندی خوبی در هدایت نیروها و ایجاد وحدت داشت.

وی با اشاره به اینکه شهید صیاد شیرازی مظهر وحدت بود، گفت: هرکجا نام زیبای شهید صیاد وجود دارد وحدت در آنجا می‌درخشد.

صادقیان با اینکه صیاد دلش برای مردم می تپید، اظهارکرد: وحدت بین مردم، وحدت بین نیروهای مسلح، وحدت بین شیعه و سنی و وحدت بین مسئولین از ویژگی بارز شهید صیاد شیرازی است.

ارشد نظامی ارتش در استان مرکزی با تاکید بر اینکه حفظ وحدت نیاز امروز جامعه اسلامی است، گفت: دشمنان اسلام در حادثه حرم رضوی وحدت مسلمانان را نشانه گرفتند، اما بدانند که مشت شیعه و سنی محکم‌تر از گذشته بر دهان آن‌ها کوبیده می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =