دولت را در جریان مدیریت اصلاحات اقتصادی کمک کنید

رئیس دادگستری فراهان گفت: همه مسئولین باید دولت را جریان مدیریت اصلاحات اقتصادی که در حال اجراست کمک کنند زیرا اجرای موفق این برنامه ، منافع کشور را در عرصه های ملی و فراملی تامین می کند.

حجت الاسلام عزیزپور، رئیس دادگستری شهرستان فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: مسئولین حوزه مدیریت بازار و صاحب نظران اقتصادی علما و اندیشمندان دینی با تبیین اهداف و مزیت اجرای طرح اصلاحات اقتصادی دولت راجع به حذف ارز ترجیحی زمینه ایجاد آرامش در جامعه را فراهم کنند.

وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، همه مسئولین باید دولت را جریان مدیریت اصلاحات اقتصادی که در حال اجراست کمک کنند زیرا اجرای موفق این برنامه ، منافع کشور را در عرصه های ملی و فراملی تامین می کند.

عزیزپور بیان کرد: مراقبت و نظارت موثر بر ثبات قیمت ها و جلوگیری از احتکار در مورد سایر کالاها و خدمات ضرورت دارد و نباید به بهانه واقعی سازی چند قلم کالای اساسی (آرد ، روغن ، مرغ ، تخم مرغ و نهاده های دامی) زمینه سوء استفاده از شرایط موجود و افزایش قیمت توسط سودجویان ایجاد شود و بر خود قاطع با متخلفین از مقررات قیمتی اقلام کالاهای اساسی از قبیل گرانفروشی و احتکار، فروش غیر مجاز آرد از سوی نانوایی در دستور کار قرار دارد.

رئیس دادگستری فراهان تاکید کرد: پلیس فتا با رصد فضای مجازی با اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و عندالاقتضا ، با کسب دستور قضایی اقدامات بازدارنده موثر در مدیریت هوشمند کانال های مجازی ، بعمل آورد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اضطراب و تشویش روانی و اغتشاش و رفتارهای مغایر امنیت عمومی به هیچ عنوان پذیرفته نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 10 =