توقیف ۲ دستگاه خودروی حامل چوب در فراهان

فرمانده انتظامی فراهان گفت: دو دستگاه خودرو حمل چوپ قاچاق توقیف و به پارکینگ انتقال یافت.

سرهنگ سعید حسنی، فرمانده انتظامی شهرستان فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: دو دستگاه خودرو حمل چوپ قاچاق توقیف و به پارکینگ انتقال یافت.

وی افزود: با توقیف خودروهای موصوف، بیش از ۶ تن محموله چوب قاچاق کشف، ضبط و توقیف شد.

حسنی اظهارکرد: با عنایت به پدیده قاچاق چوب از شهرستان و محورهای مواصلاتی به مقصد استان‌های همجوار، دستورات قضایی لازم مبنی بر استقرار گشت‌های ایست و بازرسی عوامل یگان های انتظامی صادر شده است.

فرمانده انتظامی فراهان گفت: قطع بی‌رویه درختان مثمر و و غیر مثمر آسیب‌های سنگین و جبران‌ناپذیری را به محیط زیست وارد می‌سازد و به همین خاطر و قطعاً با عوامل دخیل برخورد قاطع خواهد شد.

وی افزود: قطع درختان باید با اخذ مجوز از سوی اداره منابع طبیعی صورت گیرد و هرگونه قطع غیرمجاز درختان و حمل آنها ممنوع و در صورت کشف، قاچاق محسوب می شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی فراهان اظهارکرد: عوامل بومی و محلی باید نسبت به این موضوع حساسیت ویژه داشته باشند و با توجه به گستردگی اراضی و باغات، قطع  هرگونه درخت و حمل آن‌ها را به فرماندهی انتظامی از طریق فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند، تا اقدامات پیشگیرانه انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس وظیفه ذاتی فراجا در برخورد با متخلفان و مجرمین در قاچاق چوب بدون مجوز برای متخلفان پرونده تعزیراتی برای آنان تشکیل می‌شود و با جریمه ای سنگین مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × یک =