وزیر کشور: به هیچ وجه ضرب و شتمی درباره مرحومه امینی به ما گزارش نشده است

احمد وحیدی گفت: همه مستندات پرونده حادثه مهسا امینی در دست بررسی است و با خانواده مرحومه امینی درباره همه ابعاد پرونده درحال گفت‌وگو هستیم.

وزیر کشور در آخرین توضیح خود پیرامون حادثه مهسا امینی اظهار داشت: همه مستندات پرونده حادثه مهسا امینی در دست بررسی است و درباره همه ابعاد پرونده با خانواده مرحومه امینی در حال گفت‌وگو هستیم.

احمد وحیدی در ادامه تاکید کرد: به هیچ وجه ضرب و شتمی از دستگاه های نظارتی به ما گزارش نشده چراکه یک تعداد خانم پرسنل رسمی فراجا هستند که به این موارد رسیدگی می‌کنند و اساسا وسیله ای برای ضرب و شتم وجود ندارد.

وزیر کشور در ادامه افزود: بلافاصله پزشکان محل، بالای سر خانم امینی می‌رود و سعی می‌کنند ایشان را احیا کنند و به نزدیکترین بیمارستان منتقل کنند.

وی اضافه کرد: دختر خانمی فوت کرد که همه متاسف و متاثر شده اند و دلایل پزشکی باید بررسی شود اما در عین حال گفته می شود مشکل قلبی و سابقه بیماری داشت و در ۵ سالگی این دختر جراحی شده است‌.

احمد وحیدی همچنین گفت: پزشکی قانونی همه جانبه و دقیق در حال بررسی است و منتظر اعلام نتایج هستیم.

وزیر کشور در پایان اظهار داشت: کاری که صورت گرفته طبق رویه قانونی بوده اما بحث در این است که در این رویه، اشتباه یا تخلفی صورت گرفته است یا خیر.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − سه =