فرهنگ بسیج برخاسته از مکتب انبیا الهی است

امام جمعه فرمهین در دیدار با بسیجیان اشاره به اینکه فرهنگ بسیج برخاسته از قرآن و مکتب انبیا(ع) است، گفت: فرهنگ، اندیشه و چشم‌انداز بسیج از مکتب انبیاء (ع) و قرآن کریم برخاسته است و اگر در مسیر آرمان‌های دین و قرآن قرار بگیریم بسیجیان واقعی خواهیم بود.

به گزارش فراهان خبر؛ به مناسبت هفته بسیج؛ بسیجیان شهرستان فراهان با امام جمعه شهرستان فراهان دیدار کردند.

حجت الاسلام یعقوبی، امام جمعه فرمهین در این دیدار با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج برخاسته از قرآن و مکتب انبیا(ع) است، گفت: فرهنگ، اندیشه و چشم‌انداز بسیج از مکتب انبیاء (ع) و قرآن کریم برخاسته است و اگر در مسیر آرمان‌های دین و قرآن قرار بگیریم بسیجیان واقعی خواهیم بود.

وی افزود: همه پیامبران و مجاهدان نمونه عملی بسیج را به ما ارایه دادند،

یعقوبی با بیان اینکه بسیج در حقیقت ریشه در آموزه‌های انبیای الهی دارد، اظهارکرد: بسیج درختی است که در سراسر جهان ریشه دوانده است، امت اسلام هر جا بر مبنای تفکر بسیجی و ارزش‌های بسیجی حرکت خود را انجام داده است، قطعاً به پیروزی رسیده است.

امام جمعه فرمهین با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری به بسیجیان گفت: خواندن نماز اول وقت و نماز جماعت و انس با قران کریم نکته بسیاری مهمی است که باید به آن نگاه ویژه ایی داشت.

نعمت الله نجفی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در دیدار بسیجیان شهرستان گفت: هفته بسیج یادآور حماسه آفرینی و رشادت های ملت ایران اسلامی در دوران انقلاب اسلامی است،  هفته بسیج، یادآور جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است.

وی افزود: کارنامه بسیج در دوران دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید، ایثارگر و آزاده و جانباز و ورق زرینی به تاریخ پرافتخار کشور افزود و بزرگترین کارنامه بسیج و بسیجیان دفاع مقدس است

نجفی اظهارکرد: بسیج برای خدمت رسانی بی منت به مردم صادقانه در میدان است و در سیل و زلزله و حوادث غیرمترقبه و در این زمانه کاملا مشهود است.

آقازیارتی، فرماندار فراهان در این دیدار گفت: امروز بسیج ایران اسلامی به عنوان الگو و سرمشق همه کشورهای اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز شاهد حضور بسیج در عرصه‌های مختلف در راستای ارائه خدمت به مردم هستیم و هر جا که نیاز به خدمت بوده بسیج وارد میدان شده است.

در پایان این دیدار امام جمعه، فرماندار و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان قبور شهدای گمنام فرمهین را گباران کردند و با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید بیعت کردند.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =