مساجد نقش اساسی و کلیدی در تحقق تمدن اسلامی دارند

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در ۴۰ ساله دوم انقلاب باید تلاش کرد تا دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را شکل دهیم و این هدفی است که برای ما ترسیم شده و مساجد نقش اساسی و کلیدی در تحقق تمدن اسلامی دارند.

به گزارش فراهان خبر؛ همرمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع)، همایش معتمدین، بزرگان، ارکان مساجد و بقاع متبرکه در روستای سلیم آباد فراهان با حضور فرماندهی سپاه روح الله استان مرکزی و معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی برگزار شد.

در این مراسم سردار کریمی فرماندهی سیاه روح الله استان مرکزی با اشاره به  برای مقابله با عملیات نرم دشمنان انقلاب اسلامی باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که کارکرد مساجد کارآمدتر شود.

وی افزود: مساجد باید به عنوان سنگر کلیدی پرحرارت و پررونق فعالیت کنند تا به مسجد در تراز انقلاب برسند تا بتوانند نیازهای محلات هر شهرستانی را با کار جهادی و انقلابی تامین کنند.

کریمی اظهارکرد: در ۴۰ ساله دوم انقلاب باید تلاش کرد تا دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را شکل دهیم و این هدفی است که برای ما ترسیم شده و مساجد نقش اساسی و کلیدی در تحقق تمدن اسلامی دارند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اظهارکرد: در یک مسجد، اگر تمام ظرفیت هایی که می توان در آن به کار گرفت را به کار گیریم و آن ظرفیت ها با همه ابعاد در جامعه نقش آفرینی کنند، مساجد ما به مساجدی تبدیل خواهند شد که همه به آن روی می آورند؛ فواید و اثرات چنین مسجدی در جامعه واقعا لمس خواهد شد.

در پایان این مراسم از فعالان مساجد و بقاع متبرکه در شهرستان فراهان تقدیر و تجلیل شد و همگی میهمان سفره افطاری کریم اهل بیت(ع) بودند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =