اعزام کاروان مردم فراهان به مرقد امام(ره)

همزمان با گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)؛ ۱۲۷نفر از مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان فراهان به مرقد مطهر امام خمینی (ره) اعزام شدند.

به گزارش فراهان خبر؛ همزمان با گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، ۱۲۷ نفر از مردم فراهان به مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی اعزام شدند.

آئین بدرقه کاروان روز شنبه ۱۳ خرداد ماه ساعت ۲۲ از کنار امامزاده ذلف آباد فراهان با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

سرهنگ نعمت الله نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در این مراسم گفت: فکر و اندیشه برای انجام هر کاری از ویژگی های انسان کامل است و اگر این افکار با استفاده از رهنمودهای الهی به کار بسته شود، ارزنده ترین نتایج را به همراه می آورد.

وی با اشاره به اینکه امام‌خمینی(ره) ملاک را رضایت خدا قرار داده بود، گفت: امام خمینی(ره) که در همه ی امور رعایت تقوا و تنها برای جلب خشنودی خدا گام بر می داشت در مقابل تمام ابرقدرت ها قاطعانه ایستاد.

نجفی افزود: انسان ها در دوران جوانی معمولاً آرمان گرا هستند و در دوران پیری محافظه کاری به چشم می خورد ولی امام (ره) در سال‌های پایانی عمر خود از آرمان های انقلاب فاصله نگرفته بود و تاکید بر باورها و اندیشه های دینی داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان با تاکید بر مطالعه شخصیت سیاسی امام خمینی (ره) گفت: در زمان حکومت پهلوی ایران، بزرگترین خریدار و واردکننده سلاح های آمریکایی در جهان بود و سیاست بومی کردن مسائل منطقه ای، به آمریکا امکان داد تا از طریق تجهیز قدرت های هر منطقه، مخالفان حفظ منافع آمریکا را سرکوب کند.

وی ادامه داد: امام‌خمینی (ره) به عنوان یک روحانی با ابزار ایمان و دست خالی مردمش را باهم همدل کرد و دست استکبار را از کشورش کوتاه کرد.

نجفی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران انقلابی خارق‌العاده است، وجه تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب‌ های بزرگ در این است که از یک سو با گذشت ۴۴ سال از انقلاب همچنان تازگی دارد و هنوز مراسم رحلت امام خمینی(ره)با شور هیجانی خاصی دنبال می شود و از سوی دیگر زمینه ساز انقلاب های نو ظهور در کشور های اسلامی و حتی غیر اسلامی می شود.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 4 =