منافقین در همراهی با صدام شکست مفتضحانه‌ای از ملت ایران خوردند

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: منافقین با همراهی صدام به دنبال فتح ایران بودند که شکست مفتضحانه‌ای خوردند و با درهم شکستن کالبد نفاق، درس بزرگی به خائنین به ملت ایران دادند.

 ولی الله بیاتی، نماینده تفرش، آشتیان و فراهان و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، در گفتگو با فراهان خبر گفت: گروهک منافقین با آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران موضع فریبکارانه‌ای را اتخاذ کرد.

وی افزود: در جنگ تحمیلی منافقین با رژیم بعث عراق همراه شدند و خیانت‌های بزرگی را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند.

بیاتی اظهارکرد: یکی از مهمترین خیانت‌های منافقین از آغاز جنگ تحمیلی همکاری اطلاعاتی و دادن اطلاعات سری کشور به رژیم بعث عراق بود.

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: یکی دیگر از خیانت‌های منافقین در روزهای پایانی خرداد ۶۷ اتفاق افتاد که منافقین به کمک ارتش عراق به مهران و دهلران حمله کردند. در این نبرد که منافقین نام «چلچراغ» را برای آن انتخاب کرده بودند، موفق می‌شوند وارد مهران شوند.

وی افزود: منافقین مدعی شدند وقتی می‌توانیم یک عملیات شهری را آغاز نماییم پس دسترسی به تهران چندان مشکل نیست.

بیاتی اظهارکرد: منافقین با شعار «امروز مهران، فردا تهران»، مهران را اشغال کردند اما چند روز بعد با حمله رزمندگان و نیروهای بومی، مهران از اشغال منافقین و ارتش عراق درآمد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: در مردادماه سال ۶۷ هم منافقین از طریق مرزهای غرب کشور وارد ایران شدند و تا کرمانشاه پیشروی کردند اما در گردنه حسن آباد جلوی منافقین را گرفتند و قتلگاه منافقین شد و در دستیابی به شعار خود ناکام ماندند.

وی خاطرنشان کرد: منافقین با همراهی صدام به دنبال فتح ایران بودند که شکست مفتضحانه‌ای خوردند و با درهم شکستن کالبد نفاق، درس بزرگی به خائنین به ملت ایران دادند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + بیست =