افتتاح ساختمان ستاد شبکه بهداشت و درمان فراهان با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال

با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین، ساختمان جدید ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فراهان خبر؛ با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین، ساختمان جدید ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراهان با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

مخلص الائمه، استاندار مرکزی در آئین افتتاح گفت: در طول سال فعالیت‌های شش ماهه اول در هفته دولت رونمایی و اقدامات شش ماهه دوم به برنامه‌های دهه فجر ختم می‌شود.

وی افزود: اراده دولت بر اتمام پروژه‌های ناتمام است و نهضت پایان دادن به این پروژه‌ها در کشور مشهود است.

مخلص الائمه اظهارکرد: برای اولین در تاریخ استان مرکزی تعدادی از پروژه های عمرانی شبانه‌روزی شد و در برخی پروژه‌ها نه تنها عقب افتادگی‌ها جبران شده بلکه از برنامه زمان‌بندی جلو هستیم.

استاندارمرکزی گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی فقط از طریق دولت در استان مرکزی هزینه شد، در حالی که در مجموع ۶ سال قبل از آن ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی وارد استان شده بود.

وی افزود: استان مرکزی در سیل سال گذشته آسیب دید و اولین استانی بودیم که به همت بسیج سازندگی، بنیاد مسکن و کمیته امداد اولین واحد‌های مسکونی را تحویل دادیم.

مخلص الائمه بیان کرد: بزرگ‌ترین پروژه عمرانی دولت طرح جهاد آبرسانی برای رفع تنش آبی ۱۰ هزار روستا است که به پیشرفت تقریبا ۵۰ درصدی رسیده و استان مرکزی در این طرح رتبه چهارم را در اختیار دارد.

استاندار مرکزی گفت: مهم‌ترین پروژه دولت ترمیم اعتماد و امید مردم است که رهبر انقلاب بر آن تأکید دارند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌ها بر این است که به مطالبات پاسخ داده شود، هر چند مسئول ایجاد بسیاری از مشکلات نیستیم اما حل آن را وظیفه خود می‌دانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =