سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان فراهان منصوب شد

آئین تکریم و معارفه سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان فراهان با حضور فرماندار فراهان و مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در فرمانداری فراهان برگزار شد.

به گزارش فراهان خبر؛ آئین تکریم و معارفه سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان فراهان با حضور فرماندار فراهان و مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در فرمانداری فراهان برگزار شد.

محمد فتاحی، مدیرکل دامپزشکی استان مرکزی در آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان فراهان به وظایف دامپزشکی و پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام پرداخت و گفت: واکسیناسیون دام از قبیل تب مالت منجر به کاهش مبتلایان انسانی در جامعه و تب برفکی باعث کاهش خسارت‌های اقتصادی در دام می شود.

وی در ادامه به تشریح فعالیت های دامپزشکی پرداخت و افزود: به غیر از مبارزه با بیماری های مشترک که درصد قابل توجهی از فعالیتهای دامپزشکی را به خود اختصاص می دهد، تامین سلامت مواد غذایی با منشا دامی نیز که نقش موثری در سلامت و اقتصاد جامعه ایفا می کند برعهده این دستگاه است.

فتاحی بخش مهمی از سلامت جامعه انسانی را مدیون تلاش های دامپزشکی در زمینه مبارزه با بیماریها دانست و اظهار کرد: ارتقای سطح بهداشتی، تأمین بهداشت دام و نظارت بر تولید فرآورده های خام دامی سالم از وظایف دامپزشکی است.

در ادامه ابوالقاسم آقازیارتی، فرماندار فراهان به شرایط ویژه شهرستان در بحث دامداری و کشاورزی اشاره کرد و گفت: دامپزشکی نقش مهمی در تامین بهداشت دام و انسان و پیشگیری از بیماری های مشترک بین انسان و دام دارد و در مبارزه با بیماری های مذکور مجموعه دامپزشکی شهرستان فراهان عملکرد خوبی داشته است.

در این آئین از زحمات و تلاش جواد مهرعلی تقدیر و دکتر رسول بقائی شهرکی بعنوان سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان فراهان منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =