اربعین تمرین زندگی دسته جمعی در عصر ظهور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان اربعین را تمرین زندگی کنار هم دانست و گفت: اربعین تمرین زندگی دسته جمعی است در عصر ظهور است، اربعین درک متقابل و خدمت‌رسانی برای زمینه ظهور است.

سرهنگ نعمت اله نجفی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: بالای ۲۰ میلیون زائر در پیاده روی اربعین شرکت می کنند و در دمای بالای ۵۰ درجه زن و مرد و پیر و خردسال در این اجتماع شرکت می کنند.

وی افزود: دست اندرکاران حج مبهوت دلباختگی و خدمات رسانی به زائران اربعین هستند، خادمین حسینی از ۸۰ کیلومتری کشور عراق به زائران خدمت رسانی می کنند و بی غل‌ّوغش آنچه دارند برای زائران سرور و سالار شهیدان در طبق اخلاص می‌گذارند.

نجفی گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین معجزه است و ابعاد وجودی آن را هنوز درک نکردیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت:
این خدمت به زائران در اربعین از توان دولت ها خارج است و این امکان برای هیچ کشوری وجود ندارد که بتواند در یک زمان محدود برای ۲۰ میلیون زائر خدمت رسانی کند.

وی اظهارکرد: شیعیان عراق پس انداز سالانه را برای اربعین هزینه می کنند، ان ها عقیده دارند، هر کسی برای اربعین هزینه کند پولش برمی گردد و برکت به زندگی وی می دهد.

نجفی اربعین را تمرین زندگی کنار هم دانست و گفت: اربعین تمرین زندگی دسته جمعی است در عصر ظهور است، اربعین درک متقابل و خدمت‌رسانی برای زمینه ظهور است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان خاطرنشان کرد: شعار اساسی مریدان امام حسین(ع) کمک به همنوع است و همدلی در اربعین به عنوان بزرگترین اجتماع جهانی موج می زند.
انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − دو =