دشمن با جنگ ترکیبی به دنبال تداوم دشمنی با انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: امروز دشمنان با جنگ های ترکیبی به دنبال دشمنی با انقلاب هستند و از این طریق می‎‎‎‎‎خواهند از سرعت رو به جلو انقلاب کم کنند و میلیاردها دلار هزینه کردند تا خدشه ای به اسلام بزنند اما به برکت خون شهدا هیچ غلطی نتوانستند بکنند چرا که حق بر باطل پیروز است.

به گزارش فراهان خبر؛ در آستانه هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدای فراهان در جوار امامزاده محمدعابد(ع) مشهد‌ میقان با سخنرانی حجت‌الاسلام عبدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله برگزار شد.

حجت الاسلام ماشاالله عبدی؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در این مراسم گفت: محتوا اسلام ایمان و عمل است و با پذیرش به رستگاری می‌رسیم که عده ای آن را با سرعت سپری کردند و اینها همان شهدا هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی چراغ راه هدایت کلیه مسلمانان جهان است، تصریح کرد: امروز دشمنان با جنگ های ترکیبی به دنبال دشمنی با انقلاب هستند و از این طریق می‎‎‎‎‎خواهند از سرعت رو به جلو انقلاب کم کنند و میلیاردها دلار هزینه کردند تا خدشه ای به اسلام بزنند اما به برکت خون شهدا هیچ غلطی نتوانستند بکنند چرا که حق بر باطل پیروز است.

عبدی با اشاره به توطئه های دشمن در بی ارزش کردن زن مسلمان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی سال ها تلاش کردند از طرق مختلف بنیان خانواده ایرانی را متزلزل کنند اما بانوان و مادران فهمیده و با بصیرت ایرانی همانند سال های جنگ مقتدرانه از حریم خانواده مراقبت کردند‌.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله ادامه داد: مادران و بانوان همانطور که نقش مهم تربیتی در خانواده دارند با بازگو کردن خاطرات شهدا و سبک زندگی آن ها برای کودکان و نوجوانان مسیر روشنی را برنامه ریزی کنند‌.

وی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور، کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند که این ثمره لقمه حلال پدران و عفت و حیا مادران ایرانی است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =