شهادت دومین بسیجی حادثه تروریستی کور/ نحوه حمله مسلحانه به ۶ بسیجی در ممسنی

روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ممسنی اعلام کرد: دومین بسیجی که طی درگیری اخیر در حادثه تروریستی کور مورد هدف قرار گرفته بود در بیمارستان شیراز به شهادت رسید.

به گزارش فراهان خبر به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه ممسنی اعلام کرد: دومین بسیجی که در درگیری اخیر در حادثه تروریستی کور مورد هدف قرار گرفته بود در بیمارستان شیراز به شهادت رسید.

پویا خوشنام یکی از چهار بسیجی ممسنی است که در شامگاه ۲۵ شهریور توسط دو راکب موتور سوار در میدان معلم شهر نورآباد مورد هدف قرار گرفته بود.

نحوه حمله مسلحانه به ۶ بسیجی در ممسنی

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج توحید توتستان، با محکوم‌کردن این حادثه، اظهار داشت: ۶ نفر از نیرو‌های بسیجی شهرستان نورآباد طی حکمی مامور به حضور در میدان اصلی شهر نورآباد شدند و در حالی که در ایستگاه توقف کرده بودند دو موتورسوار در کسری از ثانیه شروع به شلیک به سمت آن‌ها کرد. 

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج توحید توتستان افزود: ۲ راکب موتورسوار در یک ضرب‌الاجل نیرو‌های بسیجی را از گردن به بالا مورد شلیک یک اسلحه ساچمه‌زنی قرار می‌دهند که طی این تیراندازی یاسر شجاعیان ۲۷ ساله به شهادت می‌رسد و سه نفر از پنج نیروی دیگر نیز به شدت زخمی می‌شوند. 

موسوی اضافه کرد: سه مجروح دیگر نیز به یکی از بیمارستان‌های شیراز منتقل می‌شوند که حال یکی از مجروحین وخیم گزارش شده است. 

فرمانده پایگاه مقاومت سپاه توحید توتستان اظهار داشت: شهید شجاعیان ۲۷ سال داشت و یک دختر ۷ ساله دارد، او یک کارگر معمولی و از نیرو‌های بسیجی بود که در این حمله کور به فیض شهادت نائل آمد.

وی تاکید کرد: تلاش نیرو‌های امنیتی برای دستگیری عاملان این جنایت با جدیت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 4 =