۳۷۴ دانش‌آموز کلاس اولی فراهانی وارد مدرسه‌ می‌شوند

رئیس اداره آموزش‌و‌پرورش فراهان گفت: امسال ۳۷۴ دانش‌آموز کلاس اولی داریم، همچنین به جز کلاس‌اولی‌ها، کلاس هفتمی‌ها نیز امروز به مدرسه می‌روند تا در جشن جوانه‌ها که مختص پایه هفتم است، شرکت کنند.

محمدحسن داودآبادی، رئیس اداره آموزش‌و‌پرورش فراهان در گفتگو با فراهان خبر با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: امسال جشن شکوفه‌ها زودتر از اول مهر و برای کلاس اولی‌ها امروز چهارشنبه ۲۹ شهریور ماه می‌شود.

وی افزود: امسال ۳۷۴ دانش‌آموز کلاس اولی داریم، همچنین به جز کلاس‌اولی‌ها، کلاس هفتمی‌ها نیز امروز به مدرسه می‌روند تا در جشن جوانه‌ها که مختص پایه هفتم است، شرکت کنند.

.داودآبادی گفت: در جشن شکوفه‌‌ها دانش‌آموزان و والدین از نزدیک با محیط مدرسه، کلاس و معلم آشنا شوند و خاطره‌ای فراموش نشدنی از این آغاز زیبا را برای ‌آن‌هابه همراه دارد.

رئیس‌ آموزش‌ ‌و‌پرورش فراهان با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای بازگشایی مدارس اظهارکرد: امسال به همت ۶ گروه‌‌جهادی از معلمان ‌آموزش‌و‌پرورش و ۳ گروه‌جهادی از دانش‌آموزان ۲۸ کلاس‌ درس مدارس رنگ‌آمیزی شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان در مدارس گفت: در این طرح محوطه ۶ مدرسه‌روستایی آسفالت شدند، این مدارس از ابتدای تاسیس محوطه مدرسه آسفالت نشده بودند.

داودآبادی افزود: امسال از ۱۵‌ مرداد‌ماه توزیع کتاب‌های ابتدایی آغاز شده و کتاب‌ها به اساس لیست و زمان‌بندی تحویل مدیران مدازس شده است و فقط کتاب هدیه‌های آسمانی در مقطع ابتدایی هنوز توزیع نشده‌ است.

رئیس‌ آموزش‌ ‌و‌پرورش فراهان اظهارکرد: در بحث ثبت‌نام دانش آموزان و صدور‌ابلاغ معلمان شهرستان رتبه سوم استان را داریم و تعیین محل خدمت معلمان برای امسال انجام شده است.

وی خاطرنشان‌کرد:‌ ساعت شروع کلاس درس و نه آغاز فعالیت مدارس بارعایت ساعت مصوب در هر دوره تحصیلی، برای مقطع ابتدایی ۸ صبح و برای مقطع اول و دوم متوسطه ۷:۳۰ صبح است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 7 =