کلاهبرداری ۱۵ میلیاردی در فراهان

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان از دستگیری فردی که در پوشش خرید لوازم منزل و با جلب اعتماد یکی از شهروندان، اقدام به کلاهبرداری15 میلیارد ریالي از او کرده بود، خبر داد.

سعید حسینی؛ فرمانده انتظامی شهرستان فراهان در گفتگو با فراهان گفت: درپی ارسال شکوائیه ای مبنی بر کلاهبرداری به بهانه خرید لوازم منزل، بلافاصله بررسی این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به متواری بودن و تحت تعقیب قرار داشتن این کلاهبردارحرفه ای، بیان‌کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی فراهان با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مناسب، سرانجام موفق به شناسایی محل اختفای این فرد در استان تهران شدند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس فراهان، پس از اخذ نیابت قضائی، با انجام یک عملیات هدفمند موفق شدند این کلاهبردار متواری را که دارای چندین فقره سابقه کلاهبرداری بود، را در استان تهران دستگیر و به پلیس آگاهی این شهرستان منتقل کنند.

فرمانده انتظامی فراهان اظهارکرد: متهم در تحقیقات تخصصی و فنی کارآگاهان به کلاهبرداری ۱۵ میلیاردی در پوشش خرید لوازم خانگی از این شهروند اعتراف کرد

. حسنی خاطر‌نشان‌کرد: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضائی، با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

انتهای‌پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − پنج =