افتتاح دو واحد خانه محروم و کارگاه اقتصادمقاومتی در فراهان

همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس دو کارگاه اقتصادمقاومتی و دو واحد منزل محروم در روستاهای «درمنک» و «آقازیارت» افتتاح شهرستان فراهان با حضور فرمانده سپاه روح‌الله و جمعی از مسئولین شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فراهان خبر؛ همزمان با دومین روز از هفته دفاع مقدس دو کارگاه اقتصادمقاومتی و دو واحد منزل محروم در روستاهای «درمنک» و «آقازیارت» افتتاح شهرستان فراهان با حضور فرمانده سپاه روح‌الله و جمعی از مسئولین شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله در حاشیه آئین بهره‌برداری با بیان اینکه این طرح‌ها با مشارکت بسیج سازندگی و در راستای ایجاد اشتغال در روستای «تبرته» و شهر «فرمهین» شروع به کار کرده است، گفت: یک واحد گاوداری در روستای تبرته و یک کارگاه خیاطی در شهر فرمهین دو طرح اقتصادمقاومتی بهره‌برداری شده در شهرستان فراهان هستند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش اقتصاد کشور است و برای تحقق این امر مهم و خطیر باید همگان تلاش کنیم، ما نیز خدمت‌گذاری به ولی نعمتان انقلاب را افتخاری بزرگ می‌دانیم که در این بخش هم به سهم خود کمک حال متقاضیان هستیم.

کریمی اظهارکرد: ایجاد و تثبیت اشتغال در روستاها متناسب با بوم منطقه از ماموریت‌های اصلی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان است و امیدواریم با توجه به بستر مناسب در روستاها و مشارکت و همراهی مسئولان شاهد رشد و شکوفایی اقتصاد و معیشت در روستاها باشیم.

فرمانده سپاه روح‌الله گفت: کمک به محرومیت‌زدایی، توانمندسازی مردم روستایی، ایجاد اشتغال و درآمد برای ساکنان روستاها و غیره از جمله اهداف اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی یکی از اولویت‌های مهم بسیج و سپاه است، خاطرنشان کرد: یکی از خواسته‌های مهم حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری همین محرومیت زدایی‌ است و در این راستا همه مسئولان و گروه‌های جهادی دست به دست هم داده تا گوشه‌ای از نیازهای محرومین جامعه را برطرف کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =