تجلیل استاندار مرکزی از مادر شهید «کودزری فراهانی»/ فرصت خدمتگزاری مسئولین به مدد جانفشانی شهدا است

در دومین روز از هفته دفاع مقدس، استاندار مرکزی در سفر به شهرستان فراهان با حضور در منزل شهید والامقام «سید حسین کودزری فراهانی» از صبر و فداکاری مادر این شهید معزز تجلیل کرد.

به گزارش فراهان خبر؛ در دومین روز از هفته دفاع مقدس، استاندار مرکزی در سفر به شهرستان فراهان با حضور در منزل شهید والامقام «سید حسین کودزری فراهانی» از صبر و فداکاری مادر این شهید معزز تجلیل کرد.

مخلص الائمه، استاندار مرکزی در این دیدار گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از انقلاب جهانی پیامبر اعظم (ص) اولین انقلابی است که توانسته همان مسیر را با قدرت و قوت ادامه بدهد و هیچ جریان دیگری این قدرت را نداشته است.

وی افزود:فرصت‌هایی که در خدمت ما هست به مدد جانفشانی شهدا و ایثارگران و صبوری خانواده معظم آن‌ها بوده که بهترین داشته خود یعنی خون فرزندانشان را تقدیم کردند، امیدواریم بتوانیم به برکت حضور در منازل شهدا، از این فرصت خدمتگزاری بهترین استفاده را بکنیم و راه بلندی که حضرت امام (ره) بنا گذاشتند، تا برافراشته شدن پرچم‌های «لا اله الا الله» در قله‌های مرتفع جهان طی شود.

شهید «سیدحسین کودزری فراهانی» در روز هفدهم مردادماه سال ۱۳۴۵ در روستای کودزر شهرستان فراهان متولد شد، از سوی بسیج به جبهه اعزام شد و پس از چند ماه رزم با دشمن در قالب گردان علی بن ابی‌طالب (ع) از لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب (ع) راهی جزیره مجنون شد. در هفتم اسفندماه ۱۳۶۲ در عملیات خیبر به شهادت رسید. پیکر شهید سال‌ها در منطقه ناظر بر رشادت‌های رزمندگان اسلام بود و پس از پایان جنگ، در سال ۱۳۷۶ به‌وسیله گروه‌های تفحص، شناسایی و در زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − دو =