صبر و استقامت در مقابل استکبار بزرگترین دستاورد دفاع مقدس است

رزمنده دفاع مقدس با اشاره به اینکه صبر و استقامت در مقابل استکبار بزرگترین دستاورد دفاع مقدس است، اظهار‌کرد: صبر و مقاومت رزمندگان در برابر مشکلات و کمبودها یکی دیگر از ویژگی‌های بارز آن‌ها بود با کمتر امکانات در سنگرها زندگی می‌کردند و خود را آماده شب عملیات می‌کردند

محمدرضا کرامت از رزمندگان دفاع مقدس در گفتگو با فراهان خبر گفت: آیات در قرآن درباره دفاع دربرابر دشمنان وارد شده است، در سوره بقره خداوند متعال به جهاد و دفاع در برابر دشمنانی که به سرزمین و خانه کاشانه شما تجاوز کرده سفارش کرده و در برابر دشمنان دفاع بر شما واجب است.

کرامت اظهار‌کرد: مردم‌ انقلابی ولایتمدار ایران اسلام باحضور بموقع خود در جبهه باعث سردرگمی دشمنان شده بودند.

رزمنده دفاع مقدس بیان‌کرد: افرادی هم که توان جسمی نداشتند در پیشت جبهه با جمع آوری و ارسال امکانات مورد نیاز فرزندان خود در خط مقدم آن‌ها را یاری می کردند.

وی گفت: در واقع همه مردم مطیع امر رهبرشان بودند و هیچگاه جبهه ها را خالی نگذاشتند.

کرامت افزود: رزمندگانی که در خط مقدم با دشمن مقابله می‌کردند، در برابر دشمن جوانان ایران اسلامی باروحیه و انگیز بالا در جبهه ها حضور پیدا می‌کردند و باایمان به هدف که قرآن وعده پیروزی به آن‌ها داده بود با دشمن مبارزه می کرد.

رزمنده دفاع مقدس بیان‌کرد: عامل اصلی پیروزی رزمندگان در برابر دشمنی که بیش از۵۰ کشور از آن حمایت و پشتیبانی مالی و تجهیزاتی و….می‌کردند، همین ایمان به وعده الهی بود .

وی اظهار‌کرد: رزمندگان اسلام دفاع در برابر دشمنان را دفاع از اسلام قرآن و مکتب امام حسین(ع) می‌دانستند و شب ها و روزهای عملیات عاشورایی می جنگیدند و یقین داشتند، کشته شدند در این مسیر شهادت است.

کرامت با اشاره به اینکه صبر و استقامت در مقابل استکبار بزرگترین دستاورد دفاع مقدس است، اظهار‌کرد: صبر و مقاومت رزمندگان در برابر مشکلات و کمبودها یکی دیگر از ویژگی‌های بارز آن‌ها بود با کمتر امکانات در سنگرها زندگی می‌کردند و خود را آماده شب عملیات می‌کردند.

رزمنده دفاع مقدس گفت: عبادت و دعا نیایش خالصانه در برابر خداوندمتعال دیگر ویژگی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود، آن‌ها زاهدان شب و شیران روز بودند.

وی افزود: توسل به چهارده معصوم(ع) بویژه حضرت زهرا(س) یکی از مهم‌ترین ویژگی رزمندگان مخصوص در شب های عملیات بود، هر کجا مشکلی پیش می‌آمد با عنایت حضرت زهرا(س) مسئله برطرف می‌شد.

کرامت اظهار‌کرد: در شرایط فعلی بحمدالله ملت ما با روحیه جهادی در زمینه‌های مختلف دشمنان را از رسیدن به اهداف‌شان ناکام گذاشتند.

رزمنده دفاع مقدس گفت: بعد از دفاع مقدس دشمنان انقلاب اسلامی برای هجوم به کشورمان نقشه های مختلفی را طراحی کردند که تا امروز همه آن‌ها به برکت تصمیم آگاهانه و عالمانه مقام معظم رهبری و حمایت مردم از مقام معظم رهبری با شکست مواجه شدند.

وی خاطرنشان‌کرد: امروزه جوانان ما با بهره‌گیری از روحیات رزمندگان اسلام در دفاع مقدس از شور و شعور معنوی خاصی برخوردارهستند و با بصیرت کامل در زیر پرچم ولایت و در مسیر شهدا گام برمی‌دارند و روحیه ایثار و شجاعت و شهادت طلبی در بین جوان کاملا مشهود است.


انتهای‌ پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =