مسئولان راه و رسم عدالت، حقیقت جویی و کمال را از رزمندگان یاد بگیرند

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان گفت: مسئولان ما از دفاع مقدس درس بگیرند و راه و رسم عدالت، حقیقت‌جویی و کمال‌خواهی را از رزمندگان یاد بگیرند و ادامه‌دهنده راه بزرگ‌مردان و شیردلان این نظام باشند.

بیاتی، نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: استکبار جهانی زمانی پس از انقلاب اسلامی وقتی دید با ترور، انفجار و تهدید نتوانست جلوی انقلاب اسلامی را بگیرد، جنگ تحمیلی را به سرکردگی صدام علیه نظام جمهور اسلامی شروع کرد.

وی افزود: برآورد غلط دشمن این بود که می‌تواند جمهوری اسلامی را شکست دهد. کادر نیروها‌ی نظامی ما از زمان طاغوت بود و نیروهای انقلاب هم سازمانی نداشتند، دشمن در روزهای آغازین جنگ توانست پیشروی داشته باشد اما با فرمان امام(ره) مبنی بر حضور مردم در جبهه‌ها و سرازیر شدن سیل رزمندگان به سوی جبهه‌ها، جلوی این پیشروی گرفته شد. این ملت بدون هیچ پشتوانه‌ای به جز خدای متعال ایستاد و سربلند از آن آزمایش بیرون آمد.

بیاتی اظهارکرد: هشت سال جنگ به ما تحمیل شد، ما متجارب نبودیم و به ما تجاوز شد اما ملت ایران جواب دندان شکنی به آمریکا و متحدان آن‌ها در جنگ تحمیلی دادند.

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان گفت: ‌امروز از رژیم بعث عراق اثری نیست اما نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتدار مسیر خود را ادامه می‌دهد و حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی اربعین در کشور عراق از دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است.

وی گفت: فرهنگ جبهه و جنگ، فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی بود، هدف هم رزمندگان خدمت به اسلام و جهاد برای خدا و دفاع از ارضیت جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی بود.

بیاتی افزود: رزمندگان دفاع مقدس در اعزام به جبهه‌ها این احتمال را می‌دادند که به‌ شهادت برسند. اخلاص رزمندگان پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را رقم زد.

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان اظهارکرد: رهبری معظم انقلاب بارها تاکید فرمودند که کشور به روحیه ایثارگری، اخلاص و کار برای خدا نیاز دارد، اگر کسی می‌خواهد یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را زنده نگه دارد باید چگونگی زیستن رزمندگان و خدمت آن‌ها به خلق خدا و چگونگی مبارزه با استکبار توسط رزمندگان را الگو خود قرار دهد.

وی خاطرنشان‌کرد: مسئولان ما از دفاع مقدس درس بگیرند و راه و رسم عدالت، حقیقت‌جویی و کمال‌خواهی را از رزمندگان یاد بگیرند و ادامه‌دهنده راه بزرگ‌مردان و شیردلان این نظام باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پنج =