ملت ایران در اغتشاشات اخیر دشمن را در «جنگ ترکیبی» شکست داد

نماینده سابق تفرش، آشتیان و فراهان گفت:دشمن در اغتشاشات اخیر با ایجاد تشکیل اپوزیسیون و همچنین مخابره کردن دروغ‌ در رسانه و فضای مجازی و ایجاد رعب، وحشت و با اغفال برخی از افراد، قصد ضربه به نظام اسلامی را داشته داشتند ولی بابصیرت و آگاهی مردم نقشه‌های دشمن خنثی شد و جنگ ترکیبی آمریکا_صهیونیستی علیه ایران با شکست مواجه شد.

محمد حسینی؛ نماینده سابق تفرش، آشتیان و فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: شهدای ما برای دین اسلام جنگیدند و این پیام خون شهدا و پیام دفاع مقدس است.

وی افزود: شهدا از جان خودشون گذشتند تا ما بتوانیم این وظیفه خطیر را که رساندن پرچم اسلام به دست ولی‌عصر(عج) را به خوبی انجام دهیم.

حسینی اظهارکرد: با یک نگاه اجمالی از ابتدای انقلاب اسلامی بعد از پیروزی تا به امروز، نگاه دشمنی در همه سطوح و مباحث نظامی، سیاسی و فرهنگی از ابتدای انقلاب توسط استعمار پیر و همچنین استکبار جهانخوار به سرکردگی آمریکا و صهیونیست‌ها با نظام جمهوری اسلامی ایران کاملا مشخص است.

نماینده سابق تفرش، آشتیان و فراهان گفت: دشمنان این نظام در ابتدا با ایجاد ۸ سال جنگ تحمیلی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام کردند.

وی افزود: کشور ما با حضور و پشتوانه مردمی و به رهبری امام(ره) در جنگ تحمیلی پیروز شد و حقانیت و مظلومیت ما در جنگ تحمیلی بر همگان روشن شد.

حسینی اظهارکرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی با ایجاد زیرساخت‌های حوزه اسلامی و نگاه بلند امام(ره) در تمام مراحل برای به اهتزاز درآوردن پرچم اسلام به عنوان یک دین کامل و بر اساس موازین اسلام ناب محمدی حرکت کرد.

نماینده سابق تفرش، آشتیان و فراهان گفت: در طی این سال‌ها بعد از اینکه آمریکا نتوانست در مقابل با ایران، پیروزی را در جنگ‌های نظامی داشته باشد، دشمنی خود را در حوزه‌های تحریم‌های اقتصادی شاهد بودیم.

وی افزود: استکبار برای به آب زانو درآوردن اقتصاد نظام جمهوری اسلامی ایران، مشکلات عدیده‌ای را از جمله با ابزار تحریم ایجاد کرده و تا به امروز هم ادامه داده است.

حسینی اظهارکرد: اما به لطف الهی و همچنین با رهنمودهای مقام معظم رهبری در خیلی از مواردی که در گذشته وابسته کشورهای غرب و شرق بودیم، امروز با دست پرتوان تولیدگران بخش داخلی توانستیم به خودکفایی برسیم.

نماینده سابق تفرش، آشتیان و فراهان گفت: دشمن در مباحث فرهنگی به دنبال ایجاد ناکارآمدی نظام اسلامی در اداره کشور و ایجاد فتنه‌ها از طریق افراد نفوذی و فریب‌خورده غرب و شرق اقدام کرد.

وی گفت: فتنه سال ۸۸ و همچنین دو قطبی کردن جامعه و قراردادن مردم در مقابل نظام به‌ عنوان یکی از اصول راهبردی دشمن بوده است.

حسینی افزود: اولین وعده‌ای را که کشور صهیونیستی برای همه جهانیان مخابره کرد این بود که نظام جمهوری اسلامی به ۴۰ سال نمی‌رسد یا در اداره کشور اختلافات خواهد رسید اما امروز می‌بینیم که تمام توطئه‌های دشمن و همچنین دروغ‌های رسانه‌ای یکی پس از دیگری برملا و به شکست انجامید.

نماینده سابق تفرش، آشتیان و فراهان اظهارکرد: دشمن در فتنه سال ۹۸ و در سال گذشته مبنی بر عدم ناکارآمدی و همچنین استفاده ابزاری از جایگاه زن برای ایجاد مقاصد خود و ایجاد فتنه در بین مردم برنامه‌ریزی‌های بسیاری را انجام داد.

وی گفت:دشمن در اغتشاشات اخیر با ایجاد تشکیل اپوزیسیون و همچنین مخابره کردن دروغ‌ در رسانه و فضای مجازی و ایجاد رعب، وحشت و با اغفال برخی از افراد، قصد ضربه به نظام اسلامی را داشته داشتند ولی بابصیرت و آگاهی مردم نقشه‌های دشمن خنثی شد و جنگ ترکیبی آمریکا_صهیونیستی علیه ایران با شکست مواجه شد.

حسینی اظهارکرد: در طی این ۴۰ سال آمریکا و ایادیش به جز وعده‌های دروغین ندادند که این دروغ‌ها برای مردم اثبات شده است و آن‌ها به جز منافع و دشمنی چیز دیگری را برای مردم کشور ما نمی‌خواهند.

نماینده سابق تفرش، آشتیان و فراهان گفت: امروز ملت ایران به این آگاهی رسیدند که عده‌ای مزدور وطن فروش در آن طرف آب‌ها با روایت دروغ و بی‌اعتبار به دنبال دشمنی و ایجاد مشکلات برای ملت هستند.

وی افزود: البته مشکلات اقتصادی هم وجود دارد که مقام معظم رهبری همیشه این موضوع را به تمام مسئولین کشور گوشزد کرده که در جهت رفاه معیشت و رفع مشکلات تلاش کنند و امید به آینده و توجه به جوانان را در سرلوحه صحبت‌ها و رویکردهای خود برای یک جامعه شاداب و بانشاط داشته باشند.

حسینی اظهارکرد: امروز محور مقاومت بااقتدار در منطقه در برابر ظلم ایستاده و در آینده نزدیک با توجه به اختلافاتی که در بین نظام صهیونیستی وجود دارد، این غده سرطانی هم نابوده شده و آرامش حاکم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهارده =