دشمن در جنگ ترکیبی شکست خورد و ناکام ماند

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: روحیه شهادت‌طلبی هنوز زنده است، گفت: دشمن پس از ناامیدی از جنگ نظامی، تحریم به جنگ ترکیبی روی آورد اما با بصیرت و اراده مردم دشمن در جنگ ترکیبی شکست خورد و ناکام ماند.

به گزارش فراهان خبر؛ یادواره شهدای شهر تلخاب در حسینیه سیدالشهداء شهر تلخاب با حضور خانواده شهدا، مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سردار حسن فرقانی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) در این مراسم با اشاره به آیه ۶۹ سوره عنکبوت قرآن گفت: کسانی که در راه خدا جهاد می‌کنند، قطعا حق تعالی آنها را هدایت و یاری می‌کند، چراکه خدا با نیکوکاران است.

وی با اشاره به ضرورت بصیرت‌افزایی افزود: امروز باید توطئه‌های دشمنان را بشناسیم، سیاه‌نمایی و بزرگ‌نمایی مشکلات از راهبردهای دشمن برای القای ناامیدی در جامعه است.

فرقانی اظهارکرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۴ سال اخیر با سختی‌هایی از جمله جنگ نظامی، تحریم، فتنه و جنگ ترکیبی مواجه بوده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) گفت: کشور ما در طول در هشت سال دفاع مقدس ۲۴۰هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و با اقتدار در برابر دشمن ایستاد، جوانان امروز هم با الگوگیری از رزمندگان دفاع مقدس برای به اهتراز درآوردن پرچم ایران عزیز در عرضه‌های مختلف ایستاده‌اند.

وی بیان‌کرد: یکی از نماد های ما ،سرود ملی ماست که دشمن با جنگ شناختی سعی در کم ارزش جلوه دادن آن دارد.

فرقانی با بیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی هنوز زنده است، گفت: دشمن پس از ناامیدی از جنگ نظامی، تحریم به جنگ ترکیبی روی آورد اما با بصیرت و اراده مردم دشمن در جنگ ترکیبی شکست خورد و ناکام ماند.

عضو هیئت علمی دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن در اغتشاشات ۱۴۰۱ گفت: این جنگ با هدف براندازی و تجزیه کشورمان از سوی سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا به راه افتاده بود اما اکنون براندازان خارج نشین به شکست این پروژه اعتراف کرده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =