روحیه جهادی کلید حل مشکلات کشور است

فرمانده سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی با اشاره به الگوگیری از مدیریت جهادی دفاع‌مقدس گفت: مشکلات کشور با روحیه انقلابی و کار جهادی رفع می‌شود، در دفاع‌مقدس ما کمترین امکانات و تجهیرات نظامی را داشتیم اما اکنون با اراده و همت جوانان کشور، سپاه ماهواره خود را در فاصله ۴۵۰ کیلومتری از زمین مستقر است.

به گزارش فراهان خبر؛ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس سومین گردهمایی پیشکسوتان بسیجی شهر خنجین با سخنرانی سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در این شهر برگزار شد.

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله در این مراسم با اشاره به نقش‌آفرینی جوانان در دفاع‌مقدس گفت: در هشت سال دفاع‌مقدس جوانان این مرز و بوم برای دفاع از خاک و ناموس به سوی جبهه‌ها شتافتند و تا پای جان ایثار و جانفشانی کردند.

وی افزود: در طول این سال‌ها همواره استکبار جهانی توطئه‌های زیادی را علیه نظام جمهوری اسلامی کرده است که علت این کینه‌توزی‌ها این است که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند محلی از اعراب و اثر باشد.

فرمانده سپاه روح‌الله اظهارکرد: انقلاب اسلامی با ارائه الگویی به آزادی‌خواهان جهان چالش جدی را پیش روی آنان قرار داده و دشمنان اذعان کرده‌اند که انقلاب اسلامی با تعیین مدلی برای آزادی‌خواهی‌ها در جهان تأثیرگذاری کرده است.

وی در ادامه به تأثیر معنویت در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: معنویت؛ از ابتدای انقلاب توسط مقام معظم رهبری به عنوان یکی از مؤلفه‌های قدرت معرفی و تثبیت شد، این معنویت بر مبنای مکتب اسلام بوده و رنگ و بوی خاصی به انقلاب اسلامی داده است.

کریمی با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: با وجود تحریم‌ها و محدودیت‌ها، کشور توانسته است در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های قابل توجهی داشته باشد و تا حدی به خودکفایی و قدرت دست یابد.

فرمانده سپاه‌ روح‌الله استان مرکزی با اشاره به الگوگیری از مدیریت جهادی دفاع‌مقدس بیان کرد: مشکلات کشور با روحیه انقلابی و کار جهادی رفع می‌شود، در دفاع‌مقدس ما کمترین امکانات و تجهیرات نظامی را داشتیم اما اکنون با اراده و همت جوانان کشور، سپاه ماهواره خود را در فاصله ۴۵۰ کیلومتری از زمین مستقر است.

وی گفت: مردم باید محافظت از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی را به عنوان وظیفه‌ای مقدس بدانند تا دشمنان نتوانند انقلاب را تضعیف کنند.

کریمی با اشاره به فضای مجازی و تأثیر آن در جنگ ترکیبی اظهارکرد: این فضا ابزاری در دست دشمنان برای شناختی علیه انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه‌ روح‌الله با بیان اینکه دشمن در فضای مجازی به دنبال تغییر باورها، هنجارها و ارزش‌هاست، خاطرنشان‌کرد: شهدا در وصایای خود راز پیروزی را ولایتمداری و عمل به تکلیف دانسته و همین مولفه‌ سبب پیروزی و قدرت انقلاب و نظام اسلامی است و دشمن این را به‌خوبی می‌داند که برای رسیدن به اهداف خود باید معنویت را در جامعه کمرنگ سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − یک =