وحدت ادیان اعتقاد همیشگی نظام است

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی عمل به اصول و فریضه مهم وحدت مسلمین در بستر انقلاب اسلامی ضربات هولناکی به دشمن وارد کرده است.

ولی‌الله بیاتی، نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در گفتگو با فراهان خبر گفت: در جمهوری اسلامی ایران ادیان و مذاهب مختلفی را داریم، پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از اقدامات مهم امام خمینی(ره) دعوت همه مردم به وحدت بود.

وی افزود: دشمن در ابتدا سعی کرد با ایجاد تفرقه و اختلاف‌افکنی بین ادیان مختلف در نظام جمهوری اسلامی خلل ایجاد کند، استان‌های کرمانشاه و آذربایجان غربی و کردستان هم با هدف ضربه به نظام جمهوری اسلامی تحت اشغال برخی از گروه‌های مخالف قرار گرفت.

بیاتی اظهارکرد: اما با مرور زمان و با کمک مرزداران این استان‌ها آزاد شدند و به دنبال این موضوع کردها بحث اهل سنت را مطرح کنند تا خودمختاری را داشته باشند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وحدت ادیان اعتقاد همیشگی نظام است، گفت: در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی عمل به اصول و فریضه مهم وحدت مسلمین در بستر انقلاب اسلامی ضربات هولناکی به دشمن وارد کرده است و باید هوشیار باشیم و با حفظ مسیر وحدت و بصیرت، گرفتار دام دشمن نشویم.

وی با اشاره به ارایه خدمات به ادیان مختلف در نظام‌ جمهوری اسلامی ایران افزود: در نظام جمهوری اسلامی همه ادیان در چارچوب قانون اساسی از حقوق قانونی تعیین شده خود برخوردارند و امکاناتی از جمله تحصیل در دانشگاه‌ها و داشتن نماینده اقلیت‌ها در مجلس فراهم شده است.

بیانی گفت: در زمان جنگ هم برخی از رزمندگان ما از ادیان مختلف بودند و تعدادی از آنها هم در جنگ به شهادت رسیدند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: امروزه دشمن هم به دنبال علم کردن تفرقه و اختلاف بین شیعه و سنی در کشور است و در فضای مجازی با موضوع عدم حضور افغان‌ها در ایران به دنبال تفرقه افکنی است.

وی با اشاره به موج افغان هراسی در فضای مجازی اظهارکرد: همه موضوعات در خصوص افغان‌ها که در فضای مجازی در حال انتشار هست، صحت ندارد و این توطئه دشمن است که به دنبال ایجاد ناآرامی در کشور است.

بیاتی خاطر‌نشان‌کرد: دشمن با ناکام ماندن در پروژه فتنه سال ۱۴۰۱ به دنبال مستمسک جدیدی برای ایجاد بلوا و آشوب است و این دروغ پراکنی در فضای مجازی برای برهم‌‌زدن فضای ذهنی و روانی مردم و حتی مسئولین است.


انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 1 =