دشمن در جنگ ترکیبی مسائل را وارونه جلوه می‌دهد

کارشناس سیاسی گفت: در جنگ ترکیبی که مبتنی بر ضمیر ناخودآگاه است، افکار و اذهان مردم درگیر می‌شود و تمام مسائل وارونه جلوه داده می‌شود.

جواد یاری، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با فراهان‌خبر گفت: در عصر حاضر و در جنگ روایت‌ها باید فهم‌ سیاسی جامعه راهبردی و عمیق باشد.
وی افزود: در جنگ ترکیبی که مبتنی بر ضمیر ناخودآگاه است، افکار و اذهان مردم درگیر می‌شود و تمام مسائل وارونه جلوه داده می‌شود.
کارشناس سیاسی با اشاره به پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در طی دهه‌های اخیر گفت: ایران براساس شاخص‌های توسعه انسانی رتبه ۱۵ جهان در بین ۲۰۰کشور طی ۳۰ سال کسب کرده است و قطعا ایران به عنوان یک کشور جهان اول محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اشاره به حضور جوانان در فضای مجازی گفت: نوجوانان و جوانان در اینستاگرام با دیدن زندگی لاکچری سلبریتی‌ها دچار حس خودتحقیری و افسردگی و ناامیدی شده و در نتیجه قدرت استدلال و عقلانیت را از آنان می‌‌گیرد.
وی در ادامه به راهبرد شیطان در مقابل جبهه حق، افزود: شیطان با ترویج فحشا و شهوات با استفاده از بی‌حیا کردن و بی‌عفت کردن زنان و بی غیرت کردن مردان، ترویج موسیقی مبتذل، ترویج مواد مخدر و مشروب جامعه را به سوی فروپاشی بنیان خانواده سوق می دهد و با سلب عنصر عقلانیت از انسان استقلال فکری را می‌گیرد.
کارشناس سیاسی اظهارکرد: دشمن با روایت‌های مختلف سعی در ایجاد فتنه و اغتشاش در افکار مردم ایران دارد که همچنان با تولید محتوای متعدد جنگ روایت‌گری را در فضای مجازی دنبال می‌کند.
یاری تصریح کرد: دشمنان با تطهیر و بزک کردن دوره پهلوی و در ادامه با تخریب جمهوری اسلامی و تبدیل کردن آن در اذهان دیگران به عنوان کشوری بسیار ضعیف تطهیر و بزک غرب را دارند.
وی ادامه داد: در دوره پهلوی ۱۷ منطقه کشور بدون شلیک هیچ گلوله ای از ایران جدا شد و این مناطق بخشیده شد.

یاری با اشاره به مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با داشتن ۵ علم هوا و فضا، موشکی، IT، نانو، سلول های بنیادی و هسته ای یکی از برترین کشورهای جهان محسوب می‌شود که حاصل تکیه بر توان داخلی و حس اعتماد به نفس دانمشندان ایرانی است.

یاری با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد تحریم های متوالی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان‌کرد: مقاومت هوشمندانه ایران در برابر تحریم‌ها و محدودیت‌های غرب و با تکیه بر توانمندی‌های داخلی سبب شد تا به نتیجه برسیم که همه این دستاوردها حاصل تفکر مقاومت بوده است.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 9 =