طوفان‌الاقصی در تاریخ مبارزاتی فلسطین بی‌نظیر بود

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی عملیات، بی‌نظیری بود که استراتژیست‌های نظامی جهان را به شگفتی و تحسین واداشته است.

 ولی اله بیاتی، در گفتگو با فراهان خبر گفت: عملیات طوفان‌الاقصی عملیات بی‌نظیری بود که استراتژیست‌های نظامی جهان را به شگفتی و تحسین واداشته است.

 نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی افزود: نتانیاهو فشارهای زیادی را به مردم فلسطین آورده بود، بمباران، کشتار زنان و کوکان بی‌گناه و مردم نوار غزه را در محاصره قرار داده بود.

 بیاتی اظهار کرد: رژیم غاصب صهیونیستی سرزمین‌های فلسطینی را اشغال کرده‌بودند و در این سرزمین‌ها شهرک‌سازی می‌کردند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مواضع کشورهای مسلمانان حمایت از فلسطین است، عربستان هم از حماس حمایت کرد و دست رد بر سینه آمریکا زد.

وی افزود: حمایت از مردم فلسطین بر اساس قرآن است، همه مسلمانان خود را در پیروزی مردم فلسطین سهیم می‌دانند و خوشحال هستند.

بیاتی اظهار کرد: صهیونیست که خود را گنبد آهن می‌دانست در طوفان الاقصی قدرت و ابهت پوشالی آن درهم شکست و به همگان اثبات شد که رژیم جعلی صهیونیستی توانایی مقابله را ندارد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایط کنونی فلسطین آزمون بزرگی برای کشورهای مسلمانان است، انتظار می‌رود در شرایطی که مردم بی‌گناه فلسطین زیر آتش و بمباران صهیونیست هستند، از ملت فلسطین حمایت و جنایات رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم کنند.

 وی بیان کرد: بمباران منازل مسکونی و اقدام ناجوانمردانه قطع آب در غزه حاکی از ناتوانی در مقابله با نیروهای مقاومت و شکست خفت‌بار صهیونیست است.

بیاتی خاطرنشان کرد: تمام انسان دوستان جهان به حمایت از فلسطین برخواستند اما رژیم اشغالگر صهیونیستی با تمام وقاحت، حمله به مردم و غیر نظامیان فلسطین را ادامه داد که نیروهای مقاومت با مشت محکم به دهان رژیم اشغالگر صهیونیستی جواب تمام کشتار مردم بی‌گناه را از دشمن گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =