عملیات طوفان‌الاقصی همینه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات طوفان‌الاقصی همینه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست.

محمدحسینی، نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فراهان خبر گفت: وعده‌های الهی هر روز برای ما اجابت می‌شود و این اجابت وعده‌های الهی به باور در جامعه اسلامی تبدیل می‌شود.
وی افزود: غده سرطانی اسرائیل در دنیا توسط صهیونیست‌ها پایه‌گذاری شد و با اشغال قدس عزیز و همچنین جنگ‌های فرسایشی با مردم عزیز فلسطین و اشغال کردن سرزمین‌های مسلمانان در طی سال‌های متمادی با حمایت و کمک‌های استکبار جهانی شکل گرفت.
حسینی اظهار کرد: ما امروز شاهد هستیم که مردم مظلوم فلسطین در طی سال‌های گذشته شهدای بسیاری را دادند و در اثر حملات صهیونیست‌ها و اشغال سرزمین خودشان آواره شدند.
نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و نوید وعده‌های الهی توسط امام راحل و همچنین مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی اسرائیل، همچنین به رسمیت نشناختن این کشور توسط جمهوری اسلامی و اتحاد در میان ملل اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، سبب شد تا مقاومت در مقابل فشارهای صهیونیست‌ها و کشور غاصب رژیم صهیونیستی در بین مردم فلسطین شکل گیرد.

وی گفت: با وجود به تجهیزات نظامی اسرائیل و حمایت‌های بی‌شائبه اکثر ابرقدرت‌های جهان از این غده سرطانی در منطقه امروز شاهد هستیم که به دست پر افتخار جوانان فلسطینی و نیروهای مقاومت با حمایت‌های مسلمانان جهان راهبرد دیگری در این روزها به نمایش گذاشتند که باور جهانی تغییر داد.

حسینی افزود: کشوری که در طی این سالیان سال زیر موشک‌ها و اشغالگری‌ها و سایر مشکلات بوده اما با یک انسجام و دستیابی به تولید سلاح‌ها و موشک‌های بسیار دوربرد، امروز در یک عملیات طوفان‌الاقصی بر نیروی نظامی تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی غلبه کند.

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: نحوه فرار کردن و ترس و وحشتی که از این حمله در بین مردم اسرائیل ما مشاهده می‌کنیم نشان از ترسی است که بین اسرائیلی‌ها ایجاد شده و این همان نوید وعده‌های الهی است که این غده سرطانی باید در آینده نزدیک از بین برود.

وی با اشاره به اینکه عملیات الاقصی، رژیم صهیونیستی را درنوردید، افزود: در رویکرد نظام جمهوری اسلامی از اول انقلاب تا امروز حامی برادران فلسطینی هستیم و امروز ما خود را در این شادی مردم فلسطین سهیم می‌دانیم.

حسینی با بیان اینکه عملیات طوفان‌الاقصی همینه پوشالی رژیم صهیونیستی را شکست، اظهار کرد: امروز متحدان رژیم صهیونیستی هم با توجه به توانمندی‌هایی که جبهه مقاومت دارد، آمریکا و سایر ایادی خودش نسبت به حمایت‌های از رژیم صهیونیستی را کمتر کردند که این خود هم سندی بر مظلومیت مردم فلسطین و غاصب بودن رژیم صهیونیستی را به جهانیان مشخص می‌کند.

نماینده سابق مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: امیدواریم که در آینده نزدیک این غده سرطانی از بین برود و قدس شریف آزاد شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − 7 =