طوفان الاقصی شکستی غیر قابل جبران برای صهیونیست

شهروند فراهانی گفت: رژیم صهیونیستی همواره مدعی این بود که پیشرفته‌ترین و به‌روزترین سلاح‌های نظامی مثل گنبد آهنین را دراد و قدرت برتر را در منطقه دارد اما این طوفان برای اسرائیل شکستی را داشته که غیر قابل ترمیم است.

به گزارش فراهان خبر؛ طوفان الاقصی نقطه عطفی در جریان مبارزات مردم فلسطین است، آنچه امروز در فلسطین اشغالی رخ می‌دهد نتیجه چندین دهه اشغالگری رژیم صهیونیستی و تجاوزات آن بوده است.

از زمان انعقاد نطفه منحوس رژیم صهیونیستی در سرزمین‌ها اشغالی، این رژیم کودک کش از هر ابزاری برای اعمال فشار به ساکنان واقعی سرزمین فلسطین دریغ نکرده است.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد شمار شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه از مرز ۲۰۰۰ نفر عبور کرده است و اشغالگران صهیونیست با استفاده از بمب‌های حاوی فسفر در میان سکوت مجامع بین‌المللی به جنایات خود در غزه ادامه می‌دهند.

محمدحسن داودآبادی در گفتگو با فراهان خبر ضمن حمایت از مقاومت فلسطین گفت: طوفان الاقصی نشان دهنده توانمندی‌های مبارزاتی نیرو‌های مقاومت و شجاعت جوانان فلسطینی بود و شکستی غیر قابل جبران برای صهیونیست به بار آورد.

وی افزود: این شکست نظامی و اطلاعاتی صهیونیست، هیمنه آن‌ها را در جهان فرو ریخت و راهی جز فرار برای رژیم صهیونیست باقی نمانده است.

داودآبادی اظهارکرد: این رژیم توان مقابله با جوانان فلسطینی را ندارد و از سر ناتوانی مناطق مسکونی، زنان و کودکان بی‌گناه را هدف بمباران قرار داده است.

شهروند فراهانی گفت: دنیا فهمید رژیم صهیونیستی همان خانه سست عنکبوتی است و امروز متزلزل‌تر شده و برای همگان آشکار شده است و برای نابودی صهیونیست لحظه شماری می‌کنیم.

طوفان الاقصی سیلی محکمی بر صورت رژیم صهیونیست کوبید

برزآبادی در گفتگو با فراهان خبر با اشاره به تلاش رژیم صهیونیستی برای مظلوم نمایی گفت: رژیم صهیونیست ابتدا با فریب و دروغ پراکنی‌ها برای جبران این شکست، سیاست مظلوم نمایی را پیش گرفت تا جای شهید و جلاد را عوض کند.

وی با بیان اینکه به اذن خدا فتح و پیروزی بزرگ در راه است، افزود: طوفان الاقصی همواره سیلی محکمی بر صورت رژیم غاصب صهیونیست کوبید و به برکت این عملیات سرزمین‌های اشغالی فلسطین از یوغ جنایات صهیونیست خارج شد.

برزآبادی اظهارکرد: رژیم صهیونیستی همواره مدعی این بود که پیشرفته‌ترین و به‌روزترین سلاح‌های نظامی مثل گنبد آهنین را دراد و قدرت برتر را در منطقه دارد اما این طوفان برای اسرائیل شکستی را داشته که غیر قابل ترمیم است.

شهروند فراهانی گفت: این رژیم حملات وحشیانه را در دستور کار خود قرار داده تا شاید بخشی از اعتبار و آبروی برباد رفته خود را برگرداند، کشتار کودکان بیگناه و استفاده از بمب‌های فسفری خوی وحشی‌گری این رژیم را برای همگان نمایان‌تر کرد اما ظلم پایدار نیست و بزودی نابود خواهد شد.

رژیم صهیونیستی رفتنی است

بابک از شهروندان فراهان گفت: این ضربه سهمگین و شوک‌آور برای رژیم صهیونیست گران تمام شد، آن‌ها که به دنبال عادی سازی روابط با برخی کشور‌های منطقه بودند اما با این شکست مفتضحانه هر چه رشته بودند پنبه شد.

وی افزود: با این شکست خوی وحشی‌گری این رژیم مضاعف شده است و  با موشک و بمب‌های فسفری منازل مسکونی را هدف قرار داده و آب، برق، گاز و حتی اینترنت را قطع کرده است که همه نشان از ناتوانی این رژیم در مقابل اراده مردم فلسطین است.

بابک خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی رفتنی است و بزودی سرزمین‌های اشغالی فلسطین از منطقه از وجود این غده سرطانی پاک می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 14 =