صهیونیست به دنبال تغییر جای شهید و جلاد

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مچلس شورای اسلامی گفت: رسانه‌های جبهه استکبار و کفر به دنبال نشان دادن چهره يک رژيم مظلوم و قربانی برای رژیم صهیونیستی بودند، رژیم صهیونیستی در ابتدا حماس را به دروغ و بدون داشتن شواهد محکم متهم به کشتن کودکان کرد.

ولی‌الله بیاتی در گفتگو با فراهان خبر با بیان اینکه عملیات «طوفان‌الاقصی» روند نابودی اسرائیل را سرعت بخشید، گفت: کشور اسرائیل هنگامی که ضربه اطلاعاتی و امنیتی سختی از غزه خورده تصمیم گرفت، مظلوم‌نمایی کنند و جای جلاد و شهید را عوض کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی وقتی کم آورد دست به جعل اخبار زد، افزود: رسانه‌های جبهه استکبار و کفر به دنبال نشان دادن چهره یک رژیم مظلوم و قربانی برای رژیم صهیونیستی بودند، رژیم صهیونیستی در ابتدا حماس را به دروغ و بدون داشتن شواهد محکم متهم به کشتن کودکان کرد.

بیاتی اظهارکرد: رژیم صیونیستی برای جبران این شکست و حیثیتی که از دست داده با تمام توان هوایی خود به این حمله حماس پاسخ داد. نماینده تفرش، آشتیان و فراهان اظهارکرد: با کشتار کودکان فلسطینی بیش از گذشته ماهیت وحشی‌گری این رژیم نمایان شد.

وی افزود: کارنامه سیاه کودک‌کشی رژیم صهیونیستی فقط محدود به نبرد اخیر طوفان الاقصی نیست، بلکه صهیونیست‌ها سال‌هاست مشغول کودک‌کشی در فلسطین هستند.

بیاتی با بیان اینکه چهره غرق به خون کودکان فلسطینی حاکی از شدت یافتن خوی وحشی‌گری صهیونیست است، اظهارکرد: اصطلاح کودک کشی برای این رژیم دیگر برای همگان ثابت شد و عامی بزرگ و لکه ننگی سیاه‌تر این رژیم در کارنامه ننگین جنایات خود به ثبت رساند.

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان با بیان اینکه هیچ ظلمی پایدار نیست، گفت: امروز حامیان صهیونیست‌ها به‌ اندازه خود این رژیم در جنایات و کشتار کودکان فلسطینی شریک هستند. وی خاطرنشان‌کرد: باید همه کشورهای اسلامی متحد در برابر این جنایات بایستند و حمایت از غزه یک مسئولیت انسانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 18 =