لزوم پیگیری بمباران بیمارستان المعمدانی در محاکم قضایی

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: جنایات جنگی صهيونيست‌ها در بيمارستان غزه بايد در محاکم قضایی پیگیری شود.

به گزارش فراهان خبر؛ حمیدرضا ترقی، قائم مقام حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به  حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی اظهار کرد: جنایتی که صهیونیست‌ها در این بیمارستان  انجام دادند بر خلاف تمامی مقررات بین‌المللی، قوانین جنگ و  حقوق انسانی مردم کشور‌های دیگر است. این حمله جنایت جنگی تلقی می‌شود که در محاکم قضایی مستقل در جهان  قابل پیگیری است.

وی ادامه داد: به نظر می‌رسد جنایاتی که این روز‌ها صهیونیست‌ها در حال انجام آن هستند با هدف ایجاد رعب و وحشت و نابودی زیر ساخت‌های درمانی و دارویی غزه صورت می‌گیرد تا با تضعیف این امکانات و زیر ساخت‌ها، غزه را وادار به عقب نشینی کنند.

ترقی گفت:، اما به نظر می‌سد که نتیجه این نوع اقدام معکوس و به ضرر صهیونیست‌ها شده و افکار عمومی جهان اکنون  علیه آن‌ها بسیج شده اند.

وی ادامه داد: التهابی که در بین مسلمانان و طرفداران آزادی و حقوق بشر علیه صهیونیست‌ها به وجود آمده می‌تواند نقش موثری در سقوط دولت (کابینه) نتانیاهو داشته باشد و زمینه محاکمه بین المللی رژیم صهیونیستی را قطعا فراهم کند.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: صهیونیست‌ها با از بین بردن  زیر ساخت‌ها می‌خواهند اقدامی کنند که تاب آوری مردم غزه به حداقل  ممکن برسد و امکان تامین دارو، تجهیزات بیمارستانی و آب و غذا را کاهش بدهند و  بتوانند ضربه نهایی را با حمله به غزه بزنند و به اقدامات جنایت آمیز خود ادامه دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =