برگزاری رویداد «چفیه های بهشتی» در فراهان

همزمان با سراسر کشور مراسم افتتاح واحد بسیج دانش‌آموزی در مدرسه غیردولتی فراهان تحت عنوان رویداد «چفیه‌های بهشتی» با حضور مسئولان شهرستان فراهان برگزار شد.

به گزارش فراهان خبر؛ همزمان با سراسر کشور مراسم افتتاح واحد بسیج دانش‌آموزی در مدرسه غیردولتی فراهان تحت عنوان رویداد «چفیه‌های بهشتی» با حضور مسئولان شهرستان فراهان برگزار شد.

سرهنگ نعمت اله نجفی با اشاره به کشتار کودکان در غزه در این مراسم گفت: رژیم صهیونیستی برای جبران شکست مفتضحانه در طوفان الاقصی غیرنظامیان بی‌گناه و کودکان در نوار غزه هدف بمباران قرار داده است.

وی افزود: کودکان غزه سال‌ها با رزیم صهیونیستی مبارزه می‌کنند و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند و به همین دلیل دیگر مرگ و بمب‌های آمریکایی آن‌ها را نمی‌ترساند.

نجفی اظهارکرد: تصاویر رسانه‌ها هر روز پرپر شدن کودکان و آوارشدن خانه‌های تخریب شده در اثر بمباران صهیونیست‌ها بر اجساد کودکان خردسال را به تصویر می‌کشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فراهان گفت: صهیونیست می‌خواهد نسل مقاومت را از بین ببرد اما نمی‌داند که نسل مقاومت در تاریخ ثبت شده است، شهید حسین فهمیده الگویی برای نوجوانان ایرانی و به خصوص در این روز‌ها الگویی برای کودکان و نوجوانان غزه است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۶ هزار دانش‌آموز در جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و این‌ها به تاسی از حضرت علی اکبر (ع) برای وطن خود جانفشانی کردند.

دانش‌آموزان در حاشیه این مراسم حمایت از مردم مظلوم غزه را با شعار « مرگ بر اسراییل» سرداده و با احتزاز پرچم ایران و فلسطین حمایت خود را از کودکان و نوجوانان غزه اعلام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =