پویش «فریاد عروسک‌ها» در فراهان

پویش «فریاد عروسک‌ها » با حضور دانش‌آموزان دبستان امام خمینی(ره) فراهان در اعتراض به رژیم کودک‌کشی صهیونیستی و نسل‌کشی در غزه برگزار شد.

به گزارش فراهان خبر فراهان‌خبر؛ پویش «فریاد عروسک‌ها » با حضور دانش‌آموزان دبستان امام خمینی(ره) فراهان در اعتراض به رژیم کودک‌کشی صهیونیستی و نسل‌کشی در غزه برگزار شد.

محمدحسن داودآبادی در گفتگو با فراهان‌ خبر گفت: تاکنون افزون بر هشت هزار نفر اهالی غزه به خاک و خون کشیده شده‌اند که در این بین چهار هزار نفر زن و بیش از دو هزار کودک هستند.

وی افزود: پویش جهانی «فریاد عروسک‌ها» ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر دوره ابتدایی است که دانش‌آموزان در اعتراض به کودک‌کشی رژیم صهیونیستی، عروسک در دست گرفتند و این جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت‌های آمریکا را از این رژیم جعلی محکوم کردند.

داودآبادی اظهارکرد: روز ۱۳ آبان، دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت می‌کنند و رویداد دست‌سازه‌های استکبارستیزی ویژه دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش فراهان گفت: این جنایات رژیم صهیونیستی اوج رذالت و توحش رژیم کودک‌کش را در مقابل چشمان مردم دنیا به نمایش گذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: امسال راهپیمایی ۱۳ آبان با کشتار وحشیانه مردم مظلوم فلسطین و غزه توسط رژیم صهیونیستی همراه شده و دانش‌آموزان فراهانی با حضور پُرشکوه خود در این راهپیمایی ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی، دشمنان نظام را مأیوس خواهند کرد.

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 − دو =