فریاد مردم فراهان بر سر استکبار

امروز مردم فراهان حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی یوم الله 13 آبان خشمشان را نسبت به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی فریاد زدند.

به گزارش فراهان خبر؛ همزمان با سراسر کشور، امروز مردم فراهان حضور پر شور و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان خشمشان را نسبت به جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی فریاد زدند.

راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان؛ روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با شعار محوری «نظم نو جهانی با نسل آرمانی» از ساعت ۱۰ صبح امرو‌ز در فرمهین آغاز شد.  

امسال در حالی به استقبال یوم الله ۱۳ آبان می‌رویم که شاهد جنایت‌های رژیم صهیونیستی به‌سرکردگی آمریکای در فلسطین و به خاک و خون کشیدن و بمباران زنان و کودکان بی‌گناه این مرز و بوم هستیم.

حضور خانواده معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستانی و دانش‌آموزان دهه هشتادی‌ها و نودی در مراسم از جمله نقاط قابل توجه در این برنامه بود که هم‌پای تمام مردم ایران در راهپیمایی شرکت داشتند.

 این روز به عنوان نماد استکبارستیزی ملت ایران است، تبعید معمار کبیر انقلاب در سال ۴۳، شهادت جمعی از دانش‌آموزان در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ از جمله رخداد‌های تاریخی این روز بزرگ هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − یازده =