پیشرفت انقلاب به‌واسطه نفی سلطه‌پذیری حاصل شده است

فرماندار فراهان گفت: با مقایسه اوضاع کشورهای بله‌قربان‌گو استکبار با نظام جمهوری اسلامی متوجه می‌شویم که پیشرفت ایران با نفی سلطه‌پذیری حاصل شده است.

ابوالقاسم آقازیارتی در گفتگو با فراهان خبر با اشاره به حوادث ۱۳ آبان که در سه دوره مختلف رخ داده است، گفت: سالروز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۴۳، به خاک و خون کشیدن دانش آموزان تهرانی در اعتراض به رژیم طاغوت در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ به دست دانشجویان خط امام(ره) یادآور سه واقعه مهم در تاریخ ۱۳ آبان است و به همین دلیل این روز در تاریخ کشور به عنوان یوم الله ثبت شده است.

وی افزود: این حوادث جریاناتی را در کشور رقم زد که سبب گفتمان انقلاب اسلامی و سرعت بخشیدن به پیشرفت نظام جمهوری اسلامی شده است.

آقازیارتی اظهارکرد: این روز نماد دشمن‌شناسی، ایستادگی و پایداری است، بخشی از حوادث ۱۳ آبان با‌بصیرت نوجوانان و نوجوانان این مرز و بوم رقم خورده است.

فرماندار فراهان اظهارکرد: این روز به نام استکبار‌ستیزی نامگذاری شده است، انقلاب اسلامی پایدار ایستاده و همه آرمان‌های امام(ره) و شهدا در مسیر استکبارستیزی است. حوادث یوم الله ۱۳ آبان دال بر مبارزه با استکبار بوده است.

وی گفت: در هیچ یک معادلات جهانی و منطقه‌ای نمی‌توان حضور ایران را نادیده گرفت و خود دشمنان این نظام هم به این موضوع اذعان دارند.

آقازیارتی افزود: با مقایسه اوضاع کشورهای بله‌قربان‌گو استکبار با نظام جمهوری اسلامی متوجه می‌شویم که پیشرفت ایران با نفی سلطه‌پذیری حاصل شده است.

فرماندار فراهان اظهارکرد: جنایات رژیم صهیونیستی به سرکردگی آمریکا در غزه رخ می‌دهد، همه مسلمانان از این نسل‌کشی به خشم آمده‌اند و این جنایات را محکوم می‌کنند.

وی گفت: امروز همه مسلمانان باید در برابر جنایات استکبار و رژیم جعلی به پاخیزند و در روز ۱۳ آبان همه ملت ایران با شرکت در راهپیمایی، دشمنان نظام را مایوس می‌کنند و نور امید را در دل مستضعفان جهان می‌افروزند.

آقازیارتی با اشاره به طوفان الاقصی افزود: هیمنه رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی فرو ریخت و این رژیم با بمباران و کشتار کودکان و زنان می‌خواهد آبروی برباد رفته را برگرداند.

فرماندار فراهان اظهارکرد: اگر کشوری می‌خواهد به استقال برسد باید در مقابل مستکبران جهان بایستد و مقاومت کنند. مقاومت امروز مرم غزه در برابر رژیم صهیونیستی حاصل تأسی از مقاومت ملت ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + شانزده =