پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برگزار می‌شود

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان مرکزی گفت: پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در آذرماه در استان مرکزی برگزار می‌شود.

به گزارش فراهان خبر؛ علی جعفری، در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ با اشاره به اینکه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج به صورت متمرکز در استان مرکزی آغاز به کار خواهد کرد، گفت: این رویداد از هشت لغایت ۱۰ آذرماه در مرکز استان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان مرکزی اظهار کرد: برگزاری این رویداد، فرصت ارزشمندی است تا خلاقیت نوجوانان و جوانان در عرصه تولیدات رسانه‌ای به عرصه ظهور گذاشته شود و بتوانند استعدادهای خود را در یک رقابت سالم به نمایش بگذارند.

جعفری با بیان اینکه این رویداد در دو بخش حرفه‌ای و آماتور برگزار می‌شود، افزود: تیم‌های شرکت کننده در بخش‌های مختلف نرم‌افزار اندروید، بازی اندروید، پویانمایی، طراحی و گرافیک، موشن گرافیک و ویدئو گرافیک با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان تا یکم آذرماه فرصت ثبت‌نام دارند، گفت: برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آی دی @rooydadmarkazi در شبکه‌های اجتماعی و برای ارتباط با ادمین به آی دی @rooydad_markazi مراجعه کنید.

جعفری با بیان اینکه در این رویداد شرکت کننده‌ها به‌مدت ۴۸ ساعت به‌صورت حضوری با هم به رقابت خواهند پرداخت، گفت: علاوه بر جوایز ارزنده برای تیم‌های برتر جمعاً به ارزش ۸۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال، برگزیدگان مرحله استانی به رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال راه پیدا خواهند کرد. 

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 19 =