روستا‌های بالای ۲۰ خانوار فراهان از راه آسفالت بهره‌مند می‌شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با تکمیل ساخت راه روستایی «ماستر - گونه» تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار فراهان از راه آسفالت بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش فراهان خبر؛ جلسه هم‌اندیشی در خصوص محور‌های مواصلاتی شهرستان فراهان با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در فرمانداری فراهان برگزار شد.

تکمیل روکش، نیوجرسی و خط کشی محور ایبک آباد تا آهنگران، تسریع در ساخت پل آهنگران و غیاث آباد، اولویت تملک زمین‌های زراعی زیر گذر بورقان و عزیز آباد با توافق مالکین و استفاده از بند‌های قانونی، تعریض جاده خروجی شهر فرمهین به سمت امامزاده، اصلاح و تعریض جاده در محدوده امامزاده ذلف آباد، رعایت و نصب موارد ایمنی و حفاظتی در محور فرمهین-آشتیان و فرمهین-خنجین بصورت کامل توسط پیمانکاران، تهیه طرح سه راهی شیرین آباد و تعیین تکلیف استعلام طرح هادی و…. از موارد مورد بحث بود.

مهرداد جهانی در این جلسه گفت: این شهرستان فراهان دارای ۱۵ کیلومتر بزرگراه، ۷۵ کیلومتر راه فرعی، ۳۴۳ کیلومتر راه روستایی آسفالته و ۳۵ کیلومتر راه شوسه و خاکی ادارد.

وی افزود: در هفت ماه اول امسال زیرسازی و روکش آسفالت محور‌های این شهرستان به طول ۵۰ کیلومتر در شهرستان انجام شده است.

جهانی اظهارکرد: لکه‌گیری با آسفالت گرم و سرد در محور‌های مواصلاتی اجرای روکش آسفالت به طول هفت کیلومتر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال، اجرای آسفالت سطحی به طول ۴۰ کیلومتر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از جمله اقداماتی است که در این حوزه صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: طی یکسال اخیر بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نگهداری و ساخت راه‌های شهرستان فراهان هزینه شده و با تکمیل ساخت راه روستایی «ماستر – گونه» تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار فراهان از راه آسفالت بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه ایمن‌سازی راه‌ها هرچه تلاش کنیم باز جای کار دارد، لذا هر قدم راهداران در این راستا گامی است برای نجات جان مترددین جاده‌ها که مسلماً این تلاش‌ها در پیشگاه خداوند سبحان نیز ارج و قربی ویژه در بر دارد.


در حاشیه این جلسه، محمور‌های مواصلاتی شهرستان فراهان توسط مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی و رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی مورد بازدید و بررسی می‌دانی قرار گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =