کرونا تداعی‌گر ایثارگری پرستاران است

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: : دوران کرونا عرصه ایثارگری پرستاران و تداعی‌گر ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس بود. پرستاران با تاسی از حضرت زینب (س) نقش خود را به بهترین شکل ایفا کردند.

ولی‌الله بیاتی در گفتگو با فراهان خبر با اشاره به سبک زندگی حضرت زینب(س) گفت: باید در جامعه رفتار و منش حضرت زینب(س) را الگو قرار دهیم.

وی افزود: حضرت زینب(س) پرستار نهضت و انقلاب حسینی بود. تمام ابعاد سیره این بانوی بزرگوار الگو و درس برای همه مردم است.

بیاتی اظهارکرد: تکریم روز پرستار که مزین به ولادت و نام حضرت زینب(س) است، گفت: این نامگذاری دارای پیامی بس بزرگ برای بانوان و همه پرستاران است. زینب کبری با فداکاری‌های خویش به بالاترین درجه‌ایمان نائل شد.

وی گفت: باید قدردان خدمات و فعالیت پرستاران باشیم، شبانه روزی و با جان و دل برای خدمت‌رسانی به بیماران فعالیت دارند.

بیاتی افزود: پرستاران ما در دوران کرونا با الگوگیری از حضرت زینب(س) به بیماران خدمت کردند.

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان اظهارکرد: دوران کرونا عرصه ایثارگری پرستاران و تداعی‌گر ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس بود. پرستاران با تاسی از حضرت زینب (س) نقش خود را به بهترین شکل ایفا کردند.

وی گفت: در دوران کرونا پرستاران بدون اینکه ذره‌ای دلهره و ترس به دل خود راه بدهند، زینب‌وار بر بالین بیماران حاضر شده و از آنان مراقبت کردند.

بیاتی افزود: پرستاران در خدمت به بیماران و این نظام از دوران دفاع مقدس تا کرونا، مجاهدت کردند.

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان اظهارکرد: سه موضوع مهم حوزه پرستاری در برنامه هفتم توسعه گنجانده شده است و باید به دغدغه‌های آن‌ها توجه ویژه شود و با همدلی و همراهی مسائل و مشکلات جامعه پرستاری در دولت و مجلس حل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =