بسیج تفکر جهادی برای ادامه انقلاب است

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نقش آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس تا سازندگی و محرومیت‌زدایی مشهود است، بسیج یک تفکر انقلابی و حرکت جهادی برای ادامه انقلاب است.

ولی‌الله بیاتی در گفتگو با فراهان خبر ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج همواره مایه مباهات و افتخار نظام بوده و در تاریخ پرأفتخاری را افریده است.

وی افزود: نقش آفرینی بسیج در عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس تا سازندگی و محرومیت‌زدایی مشهود است، بسیج یک تفکر انقلابی و حرکت جهادی برای ادامه انقلاب است.

بیاتی اظهارکرد: تفکر بسیج خدمت کردن به مردم است که در کشور طنین‌انداز شده است، بسیجیان سربازان بی‌منت نظام هستند و شبانه روز فی‌سبیل‌الله به مردم خدمت می‌کنند.

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان با بیان اینکه با تفکر و روحیه بسیجی هیچگاه دشمن نمی‌توانند با این نظام آسیب برسانند، اظهارکرد: هر جا حضور بسیج پررنگ بوده نقش دشمنان و بدخواهان کمرنگ و بی‌اثر شده است.

وی افزود: باید از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات استفاده شود، اگر کار برای خدا در قالب یک تشکیلات مقدس باشد، کارآمدی بیشتری خواهد داشت.  

بیاتی با اشاره به اینکه بسیجیان در مکتب امام حسین(ع) درس آموختند، اظهار کرد: بسیجی با خدا معامله می‌کند، تفکر بسیجی، چشمه‌های زلال ایثار، عشق، فداکاری، اخلاص و ولایت مداری است.

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان گفت: بسیج‌امید ملت در بزنگاه‌ها برای حل مشکلات است، امروز بسیج به یک تفکر فرامنطقه‌ای تبدیل شده که طوفان الاقصی برگرفته از این تفکر است.

وی خاطرنشان کرد:  بسیج همواره غمخوار ملت ایران بوده و در کنار مردم قرار دارد و عزم و تفکر بسیجی کلید رفع بسیاری از مشکلات جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 − 1 =