رد صلاحیت نمایندگان مخالف دولت صحت ندارد

وحیدی گفت: رد صلاحیت نمایندگان مخالف دولت صحت ندارد و ۶۰ تا ۷۰ درصد نماینده‌های رد صلاحیت شده، ارتباط خوبی با دولت دارند.

به گزارش فراهان خبر؛ احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۴ هزار نفر در ثبت نام نهایی انتخابات شرکت کردند؛ هیات‌های اجرایی مستقل هستند و زیر نظر دولت نیستند.

وزیر کشور  افزود: ۳۰ درصد از افراد ثبت نام کننده به دلیل نداشتن مدرکی که نشان دهد ۵ سال سابقه کاری دارند، عدم احراز صلاحیت شدند که فرصت دارند این مدرک را تحویل دهند.

وحیدی بیان کرد: مهندسی انتخابات را به هیچ وجه قبول نداریم؛ رد صلاحیت نمایندگان مخالف دولت صحت ندارد و ۶۰ تا ۷۰ درصد نماینده‌های رد صلاحیت شده، ارتباط خوبی با دولت دارند.

وی در ادامه گفت: حادثه تیراندازی روز گذشته مقابل مجلس شورای اسلامی به هیچ وجه امنیتی نبوده و بر اساس انگیزه و مسائل خود تیراندازی کرده که با وی برخورد شده است.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: قرارداد خرید واگن مترو از چین ۲ هزار دستگاه است که تا کنون فاینانس خرید ۶۳۰ دستگاه آن عملیاتی شده است.

وی درباره تقیسمات کشوری گفت: که این موضوع دائمی است و معمولا بررسی‌های کارشناسی می‌شود و استان تهران غربی جزو پیشنهاداتی بوده که بررسی شده و سیر مراحل آن در کمیسیون مربوطه است.

وزیر کشور ادامه داد: این موضوع پس از بررسی در کمیسیون‌ها و تصویب هیات دولت، باید برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 19 =