پیام شهدا استقامت در برابر دشمن است

امام جمعه فراهان گفت: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند و برای اینکه در مسیر شهدا باشیم، باید در برابر زیادی‌خواهی دشمن ایستادگی کنیم و در این مسیر حرکت به خدا توکل داشته باشیم.

به« فراهان خبر» ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سوری در مراسم شبی با شهدای گمنام در فراهان گفت: اوج فضیلت برای بشر شهادت است، حضور در مراسم شهدا نیز از فضائل است.

 وی افزود: شهادت اوج هنر بندگی خداست، شهادت در نوک قله و هنر مردان خدا است.

امام جمعه فراهان اظهار کرد: چند قشر هستند که فردای قیامت شفاعت می‌کند، انبیا، علما، شهدا از این دسته هستند و در روایتی آمده است که هر شهید می‌تواند ۷۰ نفر را مورد شفاعت قرار دهد.

امام جمعه فراهان گفت: شهدا واسطه فیض هستند و حضور آنها در مجالس ما یک تلنگری است.

وی افزود: شهدا برای همه ما پیام دارند، هم برای مردم و هم برای مسئولین پیام دارند. یکی از پیام‌های شهدا استقامت در برابر دشمن و ایستادگی در برابر کفر است.

سوری اظهارکرد: دشمنان داخلی و دشمنان خارجی به دنبال ضربه به انقلاب هستند و برای اینکه در مسیر شهدا باشیم، باید در برابر زیادی‌خواهی دشمن ایستادگی کنیم و در این مسیر حرکت به خدا توکل داشته باشیم.

امام جمعه فراهان با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی گفت: اقدام مردم غزه، طوفانی را در مجامع بین‌المللی برپا کرد. گروه اندکی، دنیای استکبار را به هم ریخته است.

وی افزود: همه رژیم صهیونیستی را به عنوان نماد پیشرفت آمریکا در منطقه می‌دانستند اما یک شبه نظامی که برخاسته از تفکر بسیجی است، توانست طومار رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را در هم بپیچد.

سوری با اشاره به اینکه ملت ما همواره پشتیبان نظام و ولایت هستند، اظهارکرد: اگر کسی خطایی یا فسادی را مرتکب شد، ارتباطی به اصل نظام ندارد اصل نظام ما درست است. البته در این میان ممکن است افراد مغرض هم وجود داشته باشند، باید نظارت وجود داشته باشد و با افراد خاطی هم برخورد جدی صورت بگیرد.

امام جمعه فراهان گفت: هر صندلی که مسئولی به آن تکیه داده، عاشورایی برای آن به‌پا شده و خون هزاران شهید برای این نظام ریخته شده است.

وی گفت: وظیفه مسئولین در قبال شهدا خدمت به مردم است، اگر مسئولی در این نظام خدمتگزار نباشد، خائن است و فردای قیامت شهدا یقه او را خواهند گرفت.

سوری اظهارکرد: مسئول باید در عمل خود را مدیون خون شهدا بدان، شهدا راه را به ما نشان داده‌اند و ما را از منجلاب گناه و فساد نجات می‌دهند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 8 =