راه امام(ره) خدمت‌رسانی به مردم است

امام جمعه فراهان گفت: راه امام(ره) و شهدا خدمت‌رسانی به مردم است، نباید وعده‌های مسئولین به مردم روی زمین بماند و خدمت‌رسانی به مردم را سرلوحه خود قرار دهند.

به گزارش «فراهان خبر»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سوری در مراسم حماسه ۹ دی در فراهان، گفت: ۹ دی نگینی در تاریخ انقلاب است، این روز آگاهی و پیوند امت با امام خودشان است.

وی افزود: بصیرت و آگاهی از زمان پیدایش انسان تا عصر حاضر وجود داشته است و همیشه دشمنان از جهل مردم استفاده کردند.

سوری اظهارکرد: منافقین همواره به هر نیرنگ متوسل شدند تا پیامبر(ص) در ابلاغ رسالت موفق نباشد و کم نبودند ابوجهل‌هایی که کارشکنی می‌کردند اما رسول خدا روشنگری می‌کرد.

امام جمعه فرمهین گفت: در زمان حضرت امیرالمومنین(ع) این مخالفت‌ها اوج گرفت و حضرت در بحث روشنگری آگاهی مردم تلاش کردند اما همچنان عده‌ای به دنبال کارشکنی و ایجاد هجمه بودند.

وی افزود: حضرت علی(ع) در جنگ صفین یک قدمی غلبه بر کفر بود که دشمن با نفوذ در لشکر حضرت امیر(ع) و تحریک اشعث سبب دوگانگی در لشکر شد و مسئله حکمیت مطرح شد و دشمن از این شکاف استفاده کردند و قرآن را سر نیزه کردند و افرادی در مقابل حضرت امیر‌المومنین(ع) ایستادند و حرف حضرت را نپذیرفتند.

سوری اظهارکرد: کسی که به مقدسات اهانت می‌کند، مکتب اسلام حکم او را بیان کرده است و کسی که علیه امام(ع) خروج کند به عنوان مفسد فی‌الارض باید با وی برخورد شود.

امام جمعه فراهان گفت: در فتنه ۸۸ هم افرادی که خط قرمزهای نظام را زیر پا گذاشتند، حکم آن‌ها محاربه است، رهبری بر اساس رأفت اسلامی با آن‌ها برخورد کرده است.

وی با اشاره به یوم الله در تاریخ اسلام افزود: در صدراسلام، هجرت پیامبر و فتح مکه یوم الله است، در انقلاب اسلامی هم ما روزهایی ۲۲ بهمن، ۱۷ شهریور و یکی از روزهای یوم الله ۹ دی یوم‌الله است که طومار فتنه‌گران درهم پیچیده شد.

‌سوری اظهارکرد: در مسئله ولایت‌مداری و پایبندی به اصل انقلاب تنها شعار کافی نیست و به فرمایش حضرت علی(ع) مومن باید اموالش را سپر جان و جانش را سپر دین قرار دهد و از ولایت و رهبری دفاع کنیم و با تمام توان روشنگری کنیم.

امام جمعه فراهان گفت: باید در مکتب اسلام و انقلاب آنچه آموخته‌ایم، اجرا کنیم و در راس این‌ها خدمت به مردم است. باید کار ولی نعمتان را راه بندازیم و دشمن هم از این هراس دارد و عصبانی می‌شود.

وی خطاب به مسئولان بیان کرد: به مردم خدمت‌رسانی کنیم و گره از مشکلات باز کنیم و موانع را برداریم، کسی که کار مردم را راه نیندازد پازل دشمن را کامل می‌کنند.

سوری افزود: راه امام (ره) و شهدا خدمت‌رسانی به مردم است، نباید وعده‌های مسئولین به مردم روی زمین بماند و خدمت‌رسانی به مردم را سرلوحه خود قرار دهند.

امام جمعه فراهان اظهارکرد: براساس مکتب و فرمایشات امام و رهبری مسیری طی کنیم که دوستداران نظام را خوشحال کند. دشمنان تمام تلاش خود را برای نارضایتی و ناراحتی مردم به‌کار بسته‌اند.

وی با اشاره به بصیرت مردم در حماسه ۹ دی خاطرنشان کرد: با مدیریت رهبری و تبعیت مردم و روشنگری علما بخصوص آیت‌الله مصباح قائله فتنه ۸۸ خنثی شد.

راه امام(ره) خدمت‌رسانی به مردم است
راه امام(ره) خدمت‌رسانی به مردم است
راه امام(ره) خدمت‌رسانی به مردم است
راه امام(ره) خدمت‌رسانی به مردم است
راه امام(ره) خدمت‌رسانی به مردم است
راه امام(ره) خدمت‌رسانی به مردم است

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 8 =