حاج قاسم تربیت‌شده مکتب حضرت زهرا(س) است

امام جمعه فراهان گفت: در تربیت فرزندان با مشی و سیره حضرت زهرا(س) فرزندان مقاوم تربیت کنیم، حاج قاسم و شهدای والامقام تربیت‌شده مکتب حضرت زهرا(س) هستند که جانشان را سپر دین کردند.

به گزارش «فراهان خبر»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سوری، امروز در مراسم جشن میلاد کوثر در فراهان با اشاره به اینکه مادر جویبار عطوفت است، گفت: مادر واقعی نگاهی از جنس عطوفت و مهربانی به فرزندان حتی اولاد بدش دارد.

وی با اشاره به نقش مادر در خانواده افزود: مادر جایگاه و نقش بسزایی در خانواده و تربیت فرزندان دارد دارد و مادری موفق است که به فرزندش حق انتخاب می‌دهد و او را مستقل بار می‌آورد.

 سوری با اشاره به تربیت محافظه‌کارانه فرزند اظهارکرد: تربیت مادران از نوع محافظه‌کارانه اشتباه است و فرزند نمی‌تواند به تنهایی کار خود را انجام دهد، این والدین برخلاف تصوری که دارند نه‌تنها به کودک خود کمک نمی‌کنند، بلکه با ادامه این روند موجب تربیت اشتباه و مشکلات رفتاری در کودکان می‌شوند.

امام جمعه فراهان با اشاره به الگوی تربیتی حضرت زهرا(س) در تربیت فرزند اظهار کرد: اگر بخواهیم فرزندانی همچون حسنین(ع) داشته باشیم باید شیوه تربیتی حضرت فاطمه(س) را به عنوان الگویی تمام در نظر بگیریم.

 وی گفت: در تربیت فرزندان با مشی و سیره حضرت زهرا(س) فرزندان مقاوم تربیت کنیم، حاج قاسم و شهدای والامقام تربیت‌ شده مکتب حضرت زهرا(س) هستند که جانشان را سپر دین کردند.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =