سربازان راه سلیمانی این رذالت را تحمل نمی‌کنند

امام جمعه‌ فراهان گفت: سربازان راه روشن سلیمانی این رذالت را تحمل نمی کنند، مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود.

به گزارش «فراهان خبر»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فراهان گفت: استکبار از انقلاب سیلی خورده است، حاج قاسم نقشه‌های استکبار را در منطقه خنثی کرد و توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد و همواره مورد غصب دشمنان بوده است.

وی افزود: مکتب شهید سلیمانی در امتداد مکتب عاشورا است و دشمن می‌خواهد ضربه به راه و مکتب سردار سلیمانی بزند، تلاش برای تخریب مکتب سلیمانی درصد تخریب مکتب عاشورا است.

سوری اظهارکرد: دشمن نمی‌تواند بصیرت و ارادت مردم را در سالگرد سردار دل‌ها ببینید و در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، مردم بی‌گناهی که زائر حاج قاسم بودند، به شهادت رساندند.

امام جمعه فرمهین گفت: دشمن نمی‌تواند، قدرت جبهه مقاومت را بکاهد و نمی‌تواند با این جنایت تروریستی، مانعی در مسیر جبهه مقاومت ایجاد کند.

وی گفت: این حادثه تلخ است اما مردم ما مصمم‌تر می‌کند و این حوادث به فرموده امام(ره)؛ بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می شود.

سوری بیان کرد: صهیونیست بی‌خاصیت در حال غرق‌شدن است اما به هر چیزی چنگ می‌زنند، در سوریه سردار سید‌رضی موسوی را به شهادت می‌رسانند اما بدانند شهادت آرزوی مردان خدا است.

امام جمعه فراهان اظهارکرد: این‌ها دال بر این است ما به سمتی می‌رویم که دنیای بدون صهیونیستی را خواهیم دید.

وی گفت: سربازان راه روشن سلیمانی این رذالت را تحمل نمی کنند، مغزهای مفسد و شرارت‌زا که آنان را به این گمراهی کشانده‌اند، از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود و ما تنفر خود را از جانیان جنایت کار اعلام می‌داریم.

سوری با اشاره به مسئله انتخابات گفت: مخاطب اول رهنموهای رهبری برای مشارکت پرشور و رقابتی، نهادها و مسئولان هستند و برای انتخابات پرشور باید وارد عرصه شوند.

امام جمعه فراهان افزود: شهرداری و شورای شهر هم از مخاطبان رهبری در این خصوص هستند که باید با خدمت‌رسانی مردم را دلگرم کنند و باید نشان دهند که بیشتر به فکر مردم هستند نه رفاهیات خودشان، مردم باید این حس خدمت را لمس کنند و شهرداری و شورای شهر در راستای انتخابات پرشور و اهداف ترسیم شده حرکت کردند.

وی با اشاره به اقدام پسندیده رئیس جمهور در جلسه با احزاب اظهار کرد: رئیس جمهور احزاب مختلف را جمع کردند و نظرات همه را شنیدند و این یک نگاه مثبت است.

سوری افزود: شورای نگهبان و هیئت نظارت هم برای انتخاب پرشور سهم خود را به‌خوبی به منصه‌ظهور بگذارند، همه در این میدان وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و دشمن را مائوس کنند.

امام جمعه فراهان گفت: انتخابات سرنوشت کشور است، عده‌ای در فضای مجازی مردم را دلسرد می‌کنند و پازل دشمن را تکمیل می‌کنند و در این میدان با جهاد تبیین وظیفه خود را انجام دهیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =