شهادت حاج‌قاسم برای دشمن بیم آفرین‌تر است

فرماندار فراهان گفت: شهادت حاج‌قاسم از خود حاج قاسم، برای دشمن بیم آفرین‌تر است، دشمن تصور می‌کرد با شهادت سردار جریان مقاومت به‌ایستایی خواهد رسید در حالی که مکتب حاج قاسم تبدیل به یک جریان و گفتمان خواهد شد.

به گزارش «فراهان خبر»؛ ابوالقاسم آقازیارتی عصر امروز در مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی کرمان ضمن محکومیت جنایت حادثه کرمان گفت: این شهدا برای زیارت مزار سردار حضور پیدا کرده بودند و زائر حاج قاسم بودند.

وی افزود: مردم حاج قاسم را نماد مقاومت می‌شناسند و دشمنان کوردل که حتی از زائر سردار هراس دارند، این جنایت را انجام دادند.

فرماندار اظهار کرد: حاج قاسم در زمان حیات تمام توطئه‌های دشمن را نقش برآب کرده بود و دشمن را آواره کرده بود.

وی بیان کرد: شهادت حاج‌قاسم از خود حاج قاسم، برای دشمن بیم آفرین‌تر است، دشمن تصور می‌کرد با شهادت سردار جریان مقاومت به‌ایستایی خواهد رسید در حالی‌که مکتب حاج قاسم تبدیل به یک جریان و گفتمان خواهد شد.

آقازیارتی گفت: حاج قاسم مرد میدان روز‌های سخت بود، شهادتش حماسه‌ساز و مکتب وی و الگوی رفتار برای همگان است، تشییع میلیونی حاج قاسم نشان از عزت شهید دارد.

فرماندار فراهان گفت: دشمن می‌خواهد عشق و ارادت مردم را به سردار دل‌ها کم می‌کنند اما مردم توطئه‌ها دشمن را نقش برآب می‌کنند، جریان حماس رژیم صهیونیستی را به زانو درآورده است.

وی افزود: مهم‌ترین رکن حاج قاسم ولایت‌پذیری وی بود و تا لحظه آخر پای ولایت ماند.

فرماندار فراهان اظهارکرد: کجایند مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل؟! چرا قدرت‌های استکباری خفقان گرفتند و محکومیت حادثه تروریستی را محکوم نمی‌کنند؟! مدعیان حقوق بشر دنیا فقط ادعای دروغین دارند.

وی گفت: متأسفیم برای علی کریمی و زیبا کلام وقاحت تا کجا؟! هر مسلمانی در هرجای دنیا، این جنایت را محکوم کرد. اما کسانی که بر سفره انقلاب ارتزاق کردند و به جایگاهی رسیدند، لجن پراکنی می‌کنند و برای دشمن خوش رقصی می‌کنند.
انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 3 =