حضور مردم شاکله اصلی پیروزی انقلاب اسلامی بود

فرماندار فراهان گفت: حضور مردم شاکله پیروزی انقلاب اسلامی بود و باید جشن‌های انقلاب برای مردم شورآفرین باشد و همچنان بعد ۴۵ سال مردم پای این انقلاب ایستادند و جشن‌های انقلاب را مردمی برگزار می‌کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «فراهان خبر»؛ جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر با حضور مسئولان شهرستانی فراهان در فرمانداری برگزار شد.

ابوالقاسم آقازیارتی در این جلسه گفت: امسال دهه‌ فجر متفاوت از سال‌های گذشته است، بحث انتخابات باید پیوست برنامه‌های دهه‌فجر باشد.

وی افزود: راهبرد دشمن برای مشارکت حداقلی و راهبرد نظام راهبرد حضور حداکثری در انتخابات است، دشمنان همه تلاش خود را می‌کند که انتخابات کمرنگ برگزار شود. اگر دشمنان انتخابات را مهم نمی‌دانند، چرا این حضور در انتخابات را برای دولت و کشور خود مهم بیان می‌کنند. ‌

آقازیارتی با اشاره به تبلیغات کاندیدا گفت: امکان این موضوع وجود دارد که برخی از کاندیدا با شگردهای انتخاباتی به تخریب نظام، دستاوردهای نظام و تخریب عملکرد دولت بپردازند و سیاه نمایی کنند و جلب توجه کنند. هر سخن و اقدامی که امید مردم را نشانه رود، خیانت به انقلاب، اسلام، مردم و کشور است.

فرماندار فراهان افزود: تبیین دستاوردهای نظام، عملکرد دولت سیزدهم که در موضوعات بین‌المللی، کشوری و شهرستانی نمود خوبی داشته است که باید با هنرمندی برای مردم تبیین شود.

وی بیان کرد: شاکله پیروزی انقلاب اسلامی مردم بودند و باید جشن‌های انقلاب برای مردم شورآفرین باشد و همچنان بعد ۴۵ سال مردم پای این انقلاب ایستادند و جشن‌های انقلاب را مردمی برگزار می‌کنند.

آقازیارتی مردمی بودن را محور اصلی برنامه‌های دهه‌فجر دانست و گفت: این نظام قدرت بسیج‌کنندگی دارد و این از برکات انقلاب است، مردم با حضور خود در عرصه های مختلف اقتدار نظام را رقم می زنند.

فرماندار فراهان با اشاره به بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و با گرامیداشت تقارن دهه فجر امسال با مناسبت‌ها و اعیاد دینی افزود: کمیته‌های ستاد گرامیداشت دهه‌فجر برای برگزاری کیفی برنامه‌ها تلاش کنند و برنامه‌های دهه فجر در فضایی با طراوت و همراه با جشن و سرور ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی تدارک دیده شود.

وی افزود: کمیته فضاسازی و مدیریت شهری با مدیریت شهرداران نسبت به فضاسازی شهر اقدام کنند  اما نافی این موضوع نیست که ادارات ما فضای سازی ادارت را نادیده بگیرند.

وی اظهارکرد: شهید صفرعلی دستجانی اولین شهید انقلاب شهرستان فراهان است که در ۱۸ بهمن ماه سال ۵۷ در شهر کمیجان به دست ماموران رژیم شاهنشاهی به شهادت رسید، همزمان با سالروز این شهید، یادواره شهید انقلاب با محوریت شهید صفرعلی دستجانی برگزار می‌شود.

آقازیارتی با بیان اینکه جشن ملی برای امید و نشاط در بین نسل جوان گفت: در کمیته دانش‌آموزان و فرهنگیان و آموزشی پرورش برنامه‌های ویژه برنامه‌ریزی شود، نواختن زنگ انقلاب، جشن به اهتزاز درآوردن پرچم ایران، جشن ملی برای امیدبخشی و نشاط در بین نسل جوان است.

فرماندار فراهان خاطرنشان کرد: برگزاری راهپیمایی باشکوه برای دشمن بیم آفرین است و در قاب رسانه‌ی دشمنان همواره این حضور را سانسور می‌کنند، راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام به دشمنان دارد و باید باشکوه برگزار شود.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × دو =