بهره‌برداری از ۸۸ پروژه عمرانی در فراهان

فرماندار فراهان گفت: بالغ بر ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، سیاسی و... با مشارکت دستگاه‌های اجرایی فراهان برنامه‌ریزی شده است و در دهه فجر ۸۸ پروژه عمرانی در شهرستان فراهان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «فراهان خبر»؛ در آستانه دهه فجر، نشست مسئولین روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، خبرگزاری‌ها و اصحاب رسانه شهرستان با فرماندار فراهان برگزار شد.
ابوالقاسم آقازیارتی در این نشست گفت: دهه فجر مقطعی که برای نظام ارزشمند است و در این باید ارزش‌های انقلاب اسلامی بازخوانی شود.
وی افزود: در حالی چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که این انقلاب با اقتدارتر از گذشته ادامه‌ایستاده و حتی به اذعان هم صاحب‌نظران داخلی و خارجی علی‌رغم همه مشکلات پیشرفت هم کرده‌ایم.
آقازیارتی اظهارکرد: در دهه فجر آرمان‌های امام راحل و انقلاب را یادآوری کنیم و بیانیه گام دوم انقلاب را چراغ راه آینده قرار دهیم و الان در نزدیکی قله‌ایستاده‌ایم و این یک آرمانی بود که جمهوری اسلامی در رسیدن به آن تلاش کرد و پیش رفت و این تلاش باز هم ادامه دارد.
فرماندار فراهان گفت: انقلاب ما استثنایی و متفاوت از سایر انقلاب‌ها بود و انقلاب ما مبنای دینی و معنوی دارد.
وی با اشاره به اینکه بیداری اسلامی از ویژگی‌های انقلاب اسلامی است، افزود: امروز فلسطین مقتدرتر از قبل‌ایستاده است و این مقاومت الهام گرفته از انقلاب اسلامی است.
اقازیارتی گفت: شروع انقلاب از ۲۲ بهمن ۵۷ است و در این صراط حرکت می‌کنیم و استوار ادامه خواهیم داد.
آقازیارتی با اشاره به اینکه شهدا خوب نقش خود را ایفا کردند، افزود: برخی خود را طلبکار نظام می‌دانند، همه ما در هر جایگاه و موقعیت بدهکار انقلاب و امام راحل هستیم. این انقلاب زنده است، باید تکلیف خود را به درستی انجام دهیم.
فرماندار فراهان گفت: اولین و تنها انقلاب موفق بعد از جنگ‌های جهانی انقلاب اسلامی بوده است و انقلاب ما برای خدا و معنویت بود. انقلاب فرانسه و روسیه کاملاً متفاوت بود و در انقلاب فرانسه کسب آزادی تنها و انقلاب روسیه یک انقلاب اقتصادی سیاسی بود.
وی با بیان اینکه ما برای مادیات انقلاب نکردیم، افزود: درست است که مشکلاتی در کشور داریم که باید حل شود
آقازیارتی گفت: پیدایش انقلاب معجزه بود، کسی باور نمی‌کرد که شاه با تمام امکاناتش سرنگون شود، ادامه انقلاب هم معجزه است و با وجود جنگ تحمیلی، تحریم، فتنه‌ها، اغتشاش این انقلاب استوار از گذشته است.
فرماندار فراهان افزود: برای هر کشوری این مسائل می‌داد به سمت نابودی می‌رفت، مردم پای این نظام‌ایستاده‌اند و امروز حفظ این انقلاب به دست ما است.
وی با اشاره به تأکیدات رهبری بر بحث اطلاع‌رسانی اقدامات دولت گفت: عملکرد دولت و دستاورد‌های نظام باید اطلاع‌رسانی شود و مردم از اقدامات صورت گرفته مطلع شوند.
آقازیارتی با اشاره به مسأله انتخابات افزود: راهبرد دشمن بدبینی مردم به نظام و مسئولین است باید با ارائه عملکرد نسبت به‌امیدآفرینی اقدام کرد و‌امیدآفرینی و مشارکت در انتخابات در اولویت است.
فرماندار فراهان اظهارکرد: منکر مشکلات نیستم و با وجود اقدامات اما هنوز مشکلاتی وجود دارد، حل این مشکلات در بستر صندوق رای با انتخاب اصلح و آرای مردم حل می‌شود.

ابوالقاسم آقازیارتی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ۱۶ کمیته در قالب ستاد دهه فجر تشکیل شده است و بالغ بر ۱۵۰ عنوان برنامه فرهنگی، سیاسی و… با مشارکت دستگاه‌های اجرایی فراهان برنامه‌ریزی شده است و در دهه فجر ۸۸ پروژه عمرانی در شهرستان فراهان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به برنامه‌های شاخص دهه فجر اظهارکرد: برگزاری یادواره شهدا با محوریت شهدای انقلاب فراهان، جشن انقلاب در روستا‌ها، برنامه‌های ورزشی با رویکرد بومی، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، دیدار با خانواده معظم شهدا، محفل قرآنی و برپایی میز خدمت در راستای پاسخگویی به مردم، جلسات بصیرت‌افزایی، نشست با دامداران و کشاورزان، رژه موتوری از برنامه‌های دهه فجر در فراهان است که با محوریت مردمی انجام خواهد شد.
انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 8 =