افتتاح ۲۵ طرح شاخص توزیع برق فراهان

مدیر توزیع برق فراهان گفت: همزمان با دهه فجر و با حضور استاندار مرکزی ۲۵ طرح شاخص شبکه توزیع برق شهرستان فراهان با اعتبار ۲۳۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری؛ « فراهان خبر»؛ همزمان با دهه فجر و در جریان سفر استاندار مرکزی به شهرستان فراهان ۲۵ طرح شاخص توزیع برق شهرستان فراهان به بهره‌برداری رسید.
محمد عابدینی، مدیر توزیع برق فراهان در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: همزمان با دهه فجر و با حضور استاندار مرکزی ۲۵ طرح شاخص شبکه توزیع برق شهرستان فراهان افتتاح شد.
وی افزود: این طرح‌ها با اعتبار ۲۳۵ میلیارد ریال، به‌صورت متمرکز در شهر خنجین مورد بهره‌برداری قرار گرفت که شامل اصلاح و بهینه‌سازی شبکه روستایی، روشنایی معابر، هوشمند‌سازی شبکه و لوازم اندازه‌گیری و احداث شبکه برق است.
عابدینی یا اشاره به طرح‌های مرو افتتاح در بخش مرکزی فراهان اظهارکرد: بهینه‌سازی روشنایی معابر بلوار‌های شهر فرمهین با نصب ۳۰۰ دستگاه چراغ led ۷۰ وات با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۷۲میلیون ریال انجام شده است.
مدیر توزیع برق فراهان گفت: یکی از طرح‌های مورد بهره‌برداری در روستای سلیم آباد، اصلاح و رفع حریم شبکه فشار متوسط ساختمان‌های ورودی به میزان ۱. ۲ کیلومتر و اصلاح شبکه فشارضعیف هوایی به میزان ۱۰ کیلومتر با تعویض ۵۶ اصله پایه در معبر و حریم منازل مسکونی با اعتباری بالغ بر ۳۱۴۷۲ میلیون ریال بوده است.
وی خاظر نشان کرد: یکی از اهداف استراتژیک شرکت توزیع برق، تبدیل شبکه فشار ضعیف سیمی به کابل خودنگهدار است که شهرستان فراهان شهر سبز حوزه برق شده است.

انتهای خبر/

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 14 =